Dere med guttebaby!

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Vi har kun 1 gutt fra før av i familien, så når jeg fikk lillegutt var det litt annerledes med stell enn hva vi var vant med! Så mulig dumt spørsmål, men er det normalt at det blir et hvitt lag i roten av penisen og at det lukter litt rart? :) Pleier å løfte forsiktig og vaske, så tørke litt, men kommer jo tilbake til neste bleie skift eller annenhver bleie.

Vi har ikke opplevd dette, men det kan ofte bli litt rødt under. Så vi smører med betapathen en gang om dagen under, og vasker det kun bort om det er avf der og smører på nytt :)

Har opplevd det her også, syns det virker som det samme som når det blir litt sånn hvitt i halsgropa og lukter som gammel hud? Vi bare vasker med vann, og blir det sårt under det hvite har vi smurt litt og lufttørket :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke opplevd annet enn litt rødhet. Jeg sverger til pudder jeg da, holder det tørt hele tiden. Om jeg ser antydning til rødhet så smører jeg med betpharen :)

Har ikke opplevd annet enn litt rødhet. Jeg sverger til pudder jeg da, holder det tørt hele tiden. Om jeg ser antydning til rødhet så smører jeg med betpharen :)
Talkium pudder? :) Han er litt rød han også, men har bare smørt på 3 ganger siden han kom, men bruker Talkium innimellom :)

Har opplevd det her også, syns det virker som det samme som når det blir litt sånn hvitt i halsgropa og lukter som gammel hud? Vi bare vasker med vann, og blir det sårt under det hvite har vi smurt litt og lufttørket :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Det kan faktisk lukte litt død hud ja :) Hører med hs når vi skal på kontroll igjen :)

Får litt sånt kvitt mellom penis og pung her og. Men jentungen fekk da samma rundt klitoris når ho var baby.
På guttungen vaske eg vekk, men på jentene skal ein ikkje vaska da vekk.
Ska ikkje v enkelt :P

Jeg bruker talkum på han og har bestandig trodd det er talkumen som samler seg rundt roten av penis.
Er han litt rød så smører jeg på bepathen ;)

Opplever det samme her. Vasker og tørker vekk under stell innimellom og smører med sånn ett-eller-annet-på-b, som andre har skrevet her, haha :P

Fint å høre at det ikke bare et lillegutt! Er nok bare død hud som samler seg der, er jo ikke det atedet på kroppen som får mest luft :p

Back
Topp