Dere med greie på katter!!

forvirretmor

Gift med forumet
Den ene katten min har helt plutselig begynt å klø seg til blods over det ene øyet,har kommet i dag. Skjønner jo at jeg på ta henne til dyrlegen,men kan det vente til mandag og har noen en anelse om HVA det kan være?[:o]

[:)]

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

Kan den ha blitt bitt av noe og fått en infeksjon??

Det kan jo hende,jeg har ikke full oversikt og hva hun har gjort ute[&:],men hun er ikke hoven og har ikke noe tydelig sår bortsett fra der hun har klødd.

ikke veldig peiling, men har du aloe vera så er det ufarlig å smøre på har veterinær sagt til meg... så kanskje det lindrer til mandag?

ORIGINAL: Molly80

ikke veldig peiling, men har du aloe vera så er det ufarlig å smøre på har veterinær sagt til meg... så kanskje det lindrer til mandag?

Det har jeg,skal prøve å se om hun kanskje lar området være mer i fred da[:)]

Viss hun slutter å klø seg, ikke blør hele tiden og det ikke er hovent kan det gå over av seg selv oxo...men virker det irritert og plager katten ville jeg ikke ventet...[;)]

ORIGINAL: forvirretmor

Se inni øret til pusen din. Er det mye brunsort ørevoks der?

Høres ut som pus har fått midd. Ring dyrlegen på mandag. Må behandles hos veterinær.
Det du kan gjøre i mellomtiden er å vaske området med varmt vann og håpe du midlertidig klarer å fjerne noen av rakkerne.

God bedring i alle fall.

ORIGINAL: Muskatt

ORIGINAL: forvirretmor

Se inni øret til pusen din. Er det mye brunsort ørevoks der?

Høres ut som pus har fått midd. Ring dyrlegen på mandag. Må behandles hos veterinær.
Det du kan gjøre i mellomtiden er å vaske området med varmt vann og håpe du midlertidig klarer å fjerne noen av rakkerne.

God bedring i alle fall.

Hun har ikkesærlig i ørene,har hatt katt med midd i øret før og da kunne jeg se at det var mye gugge der[&:]

Back
Topp