Dere med forranliggande morkake

Smooshkin

Glad i forumet
Mener da dere som har morkaka på fremsiden av magen, slik at babyen "skjuler" seg bak morkaka liksom.. Kjenner partneren deres sparka utenpå nå?.. Her gjer ikkje sambuaren min det enda, sjølv om sparka begynner å bli kraftigare no! Har ein 5 åring som og ventar spent på å få kjenne livstegn fra lillebroren sin:-)

Har morkaken på fremsiden, og her kjente mannen spark forrige mandag (for en uke siden) var da 23+3 da... var og første gangen jeg selv kjente spark på utsiden... sist svangerskap kjente han spark da jeg var 19 uker på vei... 

Har det akkurat på samme viset. Jeg er 24+2 nå har ikke kjent spark på utsiden. Mann og barn gleder seg veldig til å kjenne lillebroren sparke

Samboer kjenner ikkje noe ennå..er snart 22 uker på vei. Han.må nok vente et par uker til tenker eg
(dessuten e det vanskelig å få babyen til å sparke på kommando..han slutter alltid når eg skal få han til å kjenne)

Har foranliggende jeg også, men her har vi begge kjent det utenpå siden uke 16-17. Nå er det full baluba inni der og man ser også tydelig bevegelsene på utsiden. Noen ganger hopper hånden pga spark/dytt. Håper deres menn og barn kjenner det snart! Sikkert ikke lenge før nå. :-) Rart det er så forskjellig, men har sikkert noe med hvordan babyen ligger også. Min ligger over alt.

Her kjenner ingen av oss på utsiden enda.... var akkurat det samme med storebror.

Jeg noen ganger, første gang var for noen uker siden. Men jeg kjenner det mye oftere på utsiden enn han, men det er fordi jeg har mere talmodighet

Jeg har kjent det noen ganger utenpå, men samboer har ikke, men han holder jo i 10 sekunder åsså da..."kjenner ingenting jeg" sier han bare...hihihi

er 22 uker, og håper å kjenne det skikkelig snart. Tror ho har snudd seg om dagen, for kjenner bare små dult innimellom i forhold til for noen dager siden, da kjente jeg tydelig spark, ganske kraftige.

Morro om samboer også hadde fått kjent det :)

Kjenner ingenting her. Er 22 uker på vei. Er først selv begynt å føle spark nå og da for kanskje en uke siden, før det var det bare bobler. Men har også litt ekstra polstring der hvor de små føtter er ;)

Har kjent det utenpå - og ser det - i en uke eller to.. 
I dag tidlig når sparkene var til siden av magen så jeg det veldig godt, er vel fordi morkaka er foran og ikke der på siden, ble liggende og se magen bule ut på siden:p 

Tok tid sist også, forrige gang kjente jeg ikke noe særlig før u 20, kjente det godt og sambo kjente det også da u 22 og i uke 24 så vi magen bule ut når det sparka! 

Back
Topp