Dere med foreldre/svigerforeldre i nærheten

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Besøker dere de nå for tiden? Eller praktiserer dere null treff whatsoever?
 
Null treff, de er muligens i risikogruppe ,og har sine egne foreldre som også er i risikogruppe.
 
Vi treffer svigers. Men vi bor vegg i vegg så er umulig å ikke treffes ute. Vi har samme hage. Vi har samme postkassestativ. Møter også plutselig familie hvis vi går tur.
 
Hele familien på begge sider, bor max 30 min. unna, møter ingen....
 
Vi møter ingen. Det begynner å tære på dette her og enda er vi ikke halvveis:wacky:
 
Svigerforeldre bor 10 min unna og vi treffes :sorry: Ingen av de er i risikogruppen eller oss og vi treffes ofte, så har vel tenkt at er noen av oss syke har vi allerede smittet hverandre. Viser noen av oss antydning til sykdom treffes vi ikke.
 
Null treff. Men både familien som bor i nærheten og vi selv er i risikosone av forskjellige årsaker, så vi tar absolutt ingen sjanser.
 
Treffes ikke. Hadde muligens gjort det hvis jeg ikke hadde termin om to uker (for oss handler alt om å holde samboer frisk så han kan være med på fødsel). Hadde uansett ikke truffet min far som er i risikosonen.
 
Har bare svigerfar i umiddelbar nærhet men han jobber turnus og er på jobb. Mine foreldre bor i nabokommunen. Svigermor bor en time unna oss og pleier vanligvis å besøke oss ofte, men hun jobber i helsevesenet og på apotek og får dermed ikke forlate egen kommune.
 
Besøker dere de nå for tiden? Eller praktiserer dere null treff whatsoever?
Har truffet dem ute og holdt minst en meter avstand. Ingen klemmer eller noe. Trist, men det er det tryggeste. De bor på samme boligfelt som oss.
 
Mine foreldre bor ca 20 minutter fra oss.
Svigers er en dagsreise og mannen ser mørkt på å dra dit i sommer også.

Vi treffer ikke mine foreldre. Mamma er risikogruppe. Pappa også, men bare pga alder, han er ellers frisk. De må av praktiske årsaker omgås min farmor. Som åpenbart er langt over 65 ettersom min far er 66. Farmor bor alene, nabo med mine foreldre, og trenger mer tilsyn og hjelp enn hun får av hjemmesykepleien gjennom døgnet. Så sønnene deler på å bidra.

Vi har av hensyn til farmor og mamma, ikke samvær med mine foreldre. Det blir videosamtsle med besteforeldrene på begge siden nå for tiden.
 
Null treff her. Ikke verst risikoen, vi har bittelitt snørr alle sammen.
 
Besøker dere de nå for tiden? Eller praktiserer dere null treff whatsoever?

Vi har foreløpig bare truffet dem utendørs nå, og den ene som er i risikogruppe (mer enn bare høy alder) har vi bare levert mat til å på døra..
 
Svigermor har vært ute i hagen vår å leverer gave til ungene men ellers ikke kontakt med noen.
 
Svigermor er i karantene pga utenlandsreise, så null treff der. Svigerfar er i samme hus, så han ser vi. Men det er som regel ute og litt avstand.
Så min far lørdagen etter skolene stengte, da vi måtte hente en campingvogn. Ikke sett ham siden. Holder oss nok unna de fleste, siden vi må holde oss friske og pappa er i risikogruppen
 
Vi kommer nok til å se mine foreldre ute/på avstand til palmehelga, da kommer de innom med årets "påskegave" til ungene. (godteri for det meste, noen år har mamma brodert et påskebilde til en av dem i tillegg, men jeg tro alle tre har fått nå)

Men altså, vi har ikke sett dem siden tirsdag den uken skolene ble stengt, og utenom det planlgte treffet om halvannen uke har vi altså avlyst påskemiddager/turer/planer med dem, så det blir ikke å treffes før det er tilrådelig, og det antar jeg kan bli..... svært lenge til. Mamma har stor risiko for å dø om hun får det. Den risikoen er det ikke verd å ta. Men, til sommeren en gang kan vi kanskje treffes ute på avstand?
 
Her blir det null treff, men ringer og "facetimer" de flere ganger i uken :) Vil ikke bli smittet, eller smitte de... I tillegg er jeg høygravid, og vil ikke risikere å måtte føde på isolat eller uten mannen:wacky:
 
Absolutt null treff. Jeg har astma og mor har alvorlig kreft pluss far har kols. Min samboers foreldre er også i risikogruppe. Og med mini på 4 mnd tar vi null sjanser nå.
 
Back
Topp