Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er kanskje 35 som er grensen, ikke 30 som jeg skrev. Jeg faller uansett inn under den kategorien, men har ikke hørt noe.Tror ikke de informerer andre enn de som har rett på det. Du må ha over 35 I bmi før du blir gravid tror jeg
Så rart, her blir man innkalt etter oul her, rett fra sykehuset. Er ikke sikkert alle praktiserer, eller att du bare ikke har fått beskjed?Ja, er kanskje 35 som er grensen, ikke 30 som jeg skrev. Jeg faller uansett inn under den kategorien, men har ikke hørt noe.
Burde vel nevnt noe på oul om jeg skulle hatt ekstra kontroller i forhold til bmi. Hun kommenterte i alle fall vekta og bmi'en min, så hun fikk det nå med segSå rart, her blir man innkalt etter oul her, rett fra sykehuset. Er ikke sikkert alle praktiserer, eller att du bare ikke har fått beskjed?
Har du innkallingsbrevet? Ofte vises det til den bestemmelsen som gjør at du har rett på dette. Kunne jo evt funnet den til BMC, så kan hun kontakte sykehuset og be om det.Så rart, her blir man innkalt etter oul her, rett fra sykehuset. Er ikke sikkert alle praktiserer, eller att du bare ikke har fått beskjed?
Kan jo være jordmor vet noe om det når jeg skal dit. Er jo ikke før i uke 24. Skal i alle fall høre med henne da.Har du innkallingsbrevet? Ofte vises det til den bestemmelsen som gjør at du har rett på dette. Kunne jo evt funnet den til BMC, så kan hun kontakte sykehuset og be om det.
det er din jordmor som skal henvise deg til ekstra kontroller grunnet overvekt, snakk med henne så fikser henne det for deg om de mener det er nødvendigJa, er kanskje 35 som er grensen, ikke 30 som jeg skrev. Jeg faller uansett inn under den kategorien, men har ikke hørt noe.
Jeg har ikke vert på oul enda, så jeg har ikke fått det. Men jordmor og lege sa jeg skulle på detHar du innkallingsbrevet? Ofte vises det til den bestemmelsen som gjør at du har rett på dette. Kunne jo evt funnet den til BMC, så kan hun kontakte sykehuset og be om det.
Da får jeg nok info når den tid kommer, enda 3 uke til første jordmorkontrolldet er din jordmor som skal henvise deg til ekstra kontroller grunnet overvekt, snakk med henne så fikser henne det for deg om de mener det er nødvendig![]()