Dere med flere biler

Nei, men vi har to baser :)

Ja, og 2 baser, kommer til å bruke bare et sete også har vi det andre i reserve om besteforeldre eller noe trenger :)

To baser til babysetet jeg.
Til toåringen har vi to seter.

Vi skal ha et ordentlig med base som sitter i min bil, der baby stortsett vil sitte på. Så tenkte vi å ha et i backup som kan festes med bare belte, ha det fast i mannen sin bil, men eventuelt låne ut det til besteforeldre ol...

To biler og to baser til minstemann. 2 åringen har kun en stol og en base - den av oss som må kjøre begge tar den største bilen bare. Funker fint bare man planlegger :)

Nei, men kvitter oss med varebilen når tanken er tom :p jeg har ønska å ha to seter, men nå er det jo ikke vits når vi starter prosjekt "en bil - to voksne - to barn - på toppen av et fjell uten god bussdekning" om en liten mnd!

I min bil har vi tre beltestoler, en bakovervendt til 2 åringen og ett babysete som Eira skal ha.
I mannens bil, som bare er en femseter har vi ett bakovervendt til hun på to, og beltestoler til 4 og 7 åringene, eldste på 12 år sitter foran i den bilen. Mannen bruker denne til levering i barnehage/skole også kjører han til jobb.

Vi har hvert vårt sete til dem store, men minsten har et :) jeg har basen i bilen min da jeg kommer til å ha han med meg mest pga at mannen jobber. Så når han skal være med pappan sin så fester vi bare med belte :)

Nei, men kvitter oss med varebilen når tanken er tom :p jeg har ønska å ha to seter, men nå er det jo ikke vits når vi starter prosjekt "en bil - to voksne - to barn - på toppen av et fjell uten god bussdekning" om en liten mnd!
Hørtes utfordrende ut :oops:

To biler, to baser og to seter... Samme til eldstemann.... Blir for mye styr med bytting av biler og flytting av sete til største. Når vi bare hadde et barn(nr 2 har ikke kommet ennå altså), gikk det fint å flytte sete og base, men med to barn og en hund så jeg for meg komplett kaos så kjøpte ekstra seter.

Vi har to stoler til 2 åringen, men 2 baser til baby. Får vurdere 2 stoler når han må ut av babysete. Men vi har besafe modular så det neste setet går på samme base. Får se om det blir styr når han begynner i barnehagen ;-)

Back
Topp