Dere med flere barn

Prøverbareåkommemeggjennomdagen

Andre møte med forumet
Hvordan var symptomene deres ved senere svangerskap? Kom symptomene tidligere enn første mann (typ uke 3-4)? Hvilke symptomer hadde dere? Jeg er 1-2 dager over forventa mens og har hatt kraftige menssmerter i 3/4 dager. Kan kjenne på både småkvalme og trøtthet. Det som plager meg mest er bekkenet. Den er ganske vond. hadde bekkenløsning med 3/4 barn- men ikke plagdes slik jeg gjør nå i ettertid. Vet ikke om jeg er gravid engang. Har tatt 2 negative tester...

Har 3 barn og symptomene kom først i uke 5/6. Ble først ekstremt kvalm. Deretter kom trøttheten og magesmerter.

Nei, det har variert her. Ene gangen masse symptomer tidlig og en annen gang nesten ikke noe før uke 7-8 :)
Hvis du er over dag for forventa mens og eggløsning var for akkurat 14 dager siden, så er du sannsybligvis ikke gravid om de negative testene er tatt nå. Men om du ikke tester etter EL, er det jo ikke greit å vite helt sikker når det ble. Jeg har igså ibalnt sykluser hvor jeg har ekstra plagsomme symptomer før menstrasjon.

Gravid med nr 3. I dette svangerskapet hadde vi ikke prøvd så jeg visste ikke at jeg var gravid. Tok en test fordi jeg kjente på stikking i brystene og feber-følelse uten å ha feber. I følge termin testet jeg nøyaktig 14 dpo, så symptomene begynte å komme rundt 12 dpo.

De vanlige symptomene kom ikke raskere, men hormonell bekkenløsning gjorde det og den var ille! Tror ikke jeg hadde det i det hele tatt med første (den kom senere som normalt). Fra uke 8-12 med andremann sleit jeg med å reise meg opp fra sofaen og senga.

Har et frafør og gravid nå. Jeg tok test denne gang pga jeg var ekstremt trøtt, uggen og veldig smerter i bekkenet.
Bekkenet har stabilisert seg mer nå, men slitet med smerter i halebenet, kvalme/oppkast.

Sist testet jeg før jeg fikk symptomer. Men da var jeg kvalm fra ca uke 6-7 til uke 17-18 så fikk jeg et par uker der livet var herlig før bekkenplagene sa pang å jeg nesten ikke kunne gå resten av svangerskapet

Back
Topp