Dere med flere barn

Dere med flere barn! Har dere mindre ligamentsmerter nå enn første gang? Dette er min tredje og føler meg ikke gravid pga lite symptomer, har ingen murringer eller noe

Dere med flere barn! Har dere mindre ligamentsmerter nå enn første gang? Dette er min tredje og føler meg ikke gravid pga lite symptomer, har ingen murringer eller noe
Er bare min andre men har ikke hatt noe særlig ligamentsmerter. Puppene derimot, de er så vond at jeg vurderte å ta Paracet i dag :(

Hadde lite av dette sist også, kjenner nesten ingenting nå heller. Hadde det ikke vært for kvalmen hadde jeg ikke følt meg gravid i det hele tatt! Puppene som var kjempeømme og voksende på denne tiden sist kjenner jeg ingenting i.. Sikkert gitt opp tilværelsen etter ammingen ;)

Vi har ei jente på 9år, en gutt på 6år og mistet ei jente i uke 17 nå i mars:Heartbigred

Har ei jente som blir 8 rett før babyen kommer og en gutt som blir 6 noen dager etter

Har en gutt på 6 og ei jente på 3

Ja mye mer enn forrige gang, slitsomt, fordi det er veldig mye og til tider krevende! Men tror det er fordi jeg ble gravid kun et år siden forrige fødsel, kanskje kroppen husker alt og reagerer litt sterkere? :o

Back
Topp