Dere med flere barn

kailin

Glad i forumet
Hvordan fungerer dere med de når man er så trøtt? Jeg er stuptrøtt hele tiden og føler ikke jeg klarer å yte like mye som før, og føler det går litt utover minsta.. :(
 
Samme her. Er i tillegg veldig kvalm, og har null tålmodighet. Mye dårlig samvittighet, men prøver å tenke at dette ikke varer så lenge og at det mest sannsynlig ikke ville feste seg nevneverdig i minne:shy:
 
Jeg prøver å legge meg halv ti-ti hver kveld. Da får jeg mer energi. Men merker jeg har mindre å gi enn vanlig. Er travelt med 100 prosent jobb, barn og trøtthet ja. I tillegg til alle julefprberedelsene
 
Samme her. Er i tillegg veldig kvalm, og har null tålmodighet. Mye dårlig samvittighet, men prøver å tenke at dette ikke varer så lenge og at det mest sannsynlig ikke ville feste seg nevneverdig i minne:shy:

Akkurat samme situasjonen og tenken..får håpe tiden går fort.
 
Prøver så godt jeg kan å gi alt jeg har til jenta vår også. Hun lider ingen nød og får masse kos. Føler at det kan bli tøft for henne å måtte dele meg med en annen baby, så hun må føle seg inkludert. Snuppa mi <3 <3 <3
 
Prøver så godt jeg kan å gi alt jeg har til jenta vår også. Hun lider ingen nød og får masse kos. Føler at det kan bli tøft for henne å måtte dele meg med en annen baby, så hun må føle seg inkludert. Snuppa mi <3 <3 <3


Samme her, men kjenner på mye dårlig samvittighet da jeg ofte blir sint og hever stemmen mi, for jeg merker godt at hun merker jeg er sur for tiden også, da hun har begynt å smelle med døre, og ha sinte stemme når hun skal gjør det jeg sier da hun gir i svar «SANN!!!» med sintestemme, samtidig som hun f.eks reiser seg opp å går i stedet for å krype.. bah.. jaja.. håper hun ikke får skade av en småsur mamma
 
Samme her, men kjenner på mye dårlig samvittighet da jeg ofte blir sint og hever stemmen mi, for jeg merker godt at hun merker jeg er sur for tiden også, da hun har begynt å smelle med døre, og ha sinte stemme når hun skal gjør det jeg sier da hun gir i svar «SANN!!!» med sintestemme, samtidig som hun f.eks reiser seg opp å går i stedet for å krype.. bah.. jaja.. håper hun ikke får skade av en småsur mamma
Hehe nei det er ikke lett. Hun er ikke så stor enda, er 11 mnd. Men kanskje jeg er heldig med at jeg føler meg velidg normal i forhold til humør og tålmodighet. Hun har begynt å klore oss, og da sier vi Nei, Fy, Det får du ikke lov til, og da hyler hun til i gråt. Men det er bare å leke litt og synge så begynner hun å smile og danse :)
 
Åh, er så glad den perioden er ferdig, haha.. slitsomg når det står på med kloring og slåing:p her hjalp ikke det å si nei, måtte bare la være å gi «oppmerksomhet» når hun slo og sånn.. da var ikke det så gøy lenger.. :p
Jeg er veldig hormonell kjenner jeg.. travelt.. merker det på forholdet også, da sambo samtidig slitter å snuse.. passer veeeeldig dårlig.. bad combo!
 
Barna mine er 8 år, og driver mye på egenhånd. De er jo på aktiviteter mandag og tirsdag. Så er de mye ute å leker. Har mannen hvis de skulle knipe. :)
 
Vi er ute! Her er det verst på ettermiddagen, tiden mellom middag og kveldsmat. Da er vi på utsiden i hagen eller på fotballbanen. Ofte leker de fint alene, men er så godt med luft. Er vi inne, så sovner jeg.. Er vi ute, så har de andre barn å leke med, også er det kanskje en voksen jeg kan snakke med, sånn at jeg ikke sovner.. :p
 
Sønnen min er så stor og selvstendig så føler meg heldig!
Hvis jeg ligger å slapper av så enten setter han seg ved siden av meg å ser film eller så leker han på rommet eller med gutta i gata :)
 
Back
Topp