Dere med flere barn.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
6 uker før med min første :-) Nr 2 skal vente til nærmere termin, helt uaktuelt å føde på julaften.. :P

2 uker før termin.

Får balansere alle svarene ovenfor jeg da:P
13 dager over med nr.1 og 11 dager over med nr.2.

3 uker før termin.

Jeg fødte 1 dag før termin. Ble litt overrasket over hvor mange som fødte før her. Trodde det var mer vanlig å gå over tiden, spesielt med førstemann. Håper jeg får før denne gangen også :)

10 uker før termin:eek:
noe som betyr at viss han her kommer like tidlig er det ca 2 uker til han er her!! Men tror (og håper) han holder seg inne litt til :)

9 dager før termin.
Ble også overrasket over at så mange fødte før... Hørte noen som sa at "føder man før første fang, så føder man genrelt før. Og omvendt..." Men aner ikke om det stemmer.

9 dager før termin.
Ble også overrasket over at så mange fødte før... Hørte noen som sa at "føder man før første fang, så føder man genrelt før. Og omvendt..." Men aner ikke om det stemmer.
Også hørt det! Men jeg tror jeg føder et par dager etter termin denne gang. Rett og slett fordi jeg tror jeg ble satt litt for mye frem på oul. Vet jo nøyaktig hvilken dag jeg hadde eggløsning. :p

Nr.1 fødte på termin
Nr.2 satt igang 3 uker før termin
Nr.3 fødte 2 uker før termin

Har alltid trodd det var mer vanlig å føde på overtid jeg... Ser jo at den teorien ikke stemmer :p

Back
Topp