Dere med flere barn

mommsi

Flørter med forumet
Hvordan oppbevarer dere klær, utstyr etc. Kanskje noen har noen gode løsninger på hvordan holde styr på alt til barna.
Her har de klær på rommet sitt, og det er jo greit. Men når det kommer til treningsklær, fotballsko har vi dårlig system. Bruker mye tid på å lete. Har liksom fotballsko ett sted, hjelmer ett sted, treningsklær ett annet sted..
Men så lenge det blir tre barn med utstyr, så er det vanskelig å få plass til alt systematisk. Noen med gode løsninger?

På rommene har vi dobbel malm kommoder (6 skuffer). Til klær dom er for stor/for små bruker jeg vakumposer. Hadde plastkasser før men tok så sinnssykt med plass. Nå holder vi på med totalrenovering så det er litt kaos I kjelleren men har planer om å lage meg et godt system der nede med ytterklær, for små klær, sko osv. Tenkte bygge selv så jeg får det som jeg vil

På badet har vi ei hylle hver med esker til sokker og truser,i gangen har vi også ei hylle hver med trådkurver med div klær og sko etter sesong,fungerer veldig bra hos oss:)

Klesskap på rommene sine
2 store skuffer hver på badet med ullklær, sokker, truser
3 store skuffer hver på yttergangen til luer, votter, fleece klær og strikka gensere. Itillegg til en sann plastunderlag til sko. En barneknaggrekke til jakker
På lekerommet har vi ett klesskap med alt av ytterklær og sko som ikke blir brukt daglig.

Vi har bare en gutt:). Men vi har et klesrom og han har et skap på rommet med truser og sokker:). I gangen har vi en liten kommode og en kiste med klær:)

Back
Topp