Dere med flere barn

• Trådstarter Trådstarter jc
  • Opprettet Opprettet

jc

Gift med forumet
har sikkert vært skrevet før...men er litt gullfisk jeg og :smiley-ashamed008 :p

Men når kom de andre barna i forhold til termin?

Med guttungen så begynte riene kl 21 på termindagen, og ble født om morgenen etter.
Så på en måte tror jeg at riene kommer til å begynne i kveld...men vil ikke!! ;)

Har bare 1 fra før da, han kom tre dager før termin, vannet gikk først, riene fulgte tett på og "vips" 37timer senere kom han ut :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Første kom 4 dager før termin, og jeg skjønte på kvelden sånn irundt kl. 22-23 at nå var det noe på gang, hun ble født kl. 10.30 om formiddagen etter.
2 gangen skjedde alt helt likedan bare denne gangen 2 dager før termin.

Så jeg tror alt vil skje slik denne gangen også, så er skikkelig skuffa når jeg ikke har kjent noe 100% sikkert før jeg legger meg! :P
Men har ikke termin før den 23, så er vel for mye å håpe at det skal bli noen fødsel enda...!

Første kom 6 uker før, andre mann 5 dager før.

Jeg er så dum at jeg ikke skjønner at jeg føder.

Glemmer ikke følelsen av hakesleppet da jeg fikk beskjed om 7 cm åpning etter de regelmessige kynnerne som ikke var vonde..

Med andremann var jeg på sjekk for sv.skapsforgiftning, og hadde de vanlige maseriene jeg da hadde hatt i 5 uker. Han ble satt ut av at jeg hadde tre sammentrekninger på 10 min og ville sjekke meg. 4 cm åpning og helt moden. Ble lagt inn. Så litt sjokk da også.

Storebror ble født fem uker før termin, så jeg har på en måte fryktet og forventet at denne også skulle komme lenge før. Nå er det 5 dager igjen, og ingen tegn til at han har det travelt. Første fødsel startet så smått rundt 01 på natta og 13.30 var han ute.

Storesøster kom 6 dager over termin. Vannet gikk om kvelden 3 dager over termin helt umoden uten påfølgende rier.ble satt i gang 1, 5 døgn senere med modningstablett(2 forsøk)

Lillesøster kom av seg selv 3 dager før termin. Modningsrier hos jm.litt moden og 1 cm.ho tøyde til 2 cm. Fødte 10 timer etter jm timen.

Sent from my GT-S5830 using BV Forum

Første kom to dager før termin, andre kom fire dager etter :)
Første så reiste eg inn på sjukehuset med maserier, vart sjekka og fekk beskjed om at eg kunne berre reise heim att, 4,5timer seinare var ho ute..
Andre byrja med at vatnet gjekk, 2timer og 20min seinare var han født.

Første kom to dager før termin, andre kom fire dager etter :)
Første så reiste eg inn på sjukehuset med maserier, vart sjekka og fekk beskjed om at eg kunne berre reise heim att, 4,5timer seinare var ho ute..
Andre byrja med at vatnet gjekk, 2timer og 20min seinare var han født.
åj, det gikk fort!!!

Vannet begynte å gå 2 dager etter termin, riene startet på dagen etter og neste formiddag, 4 dager over termin kom hun :)

Back
Topp