Dere med flere barn, symptomer på kjønn?

Natha90

Forelsket i forumet
Tenkte kanskje det kunne vært spennende å se hvilke symptomer man hadde i forhold til kjønn? ☺️

Jeg har 2 gutter fra før og der var symptomene ganske like på begge to :)

Kvalm hele svangerskapet men ikke så kvalm at jeg ikke klarte forskjellige lukter/mat osv. Sov som normalt, ikke noe spesielt svingende humør, ikke noe mer tissetrengt enn normalt og ikke noe ømme bryster i starten, mye halsbrann og bekkenløsning..
 
Last edited:
Var gravid med to jenter sist. Fikk tidlig bekkenløsning, hadde dilla på vann, blødde uke 11, litt ømme pupper.

Ellers ikke flere symptomer.
 
Jeg hadde to helt forskjellige svangerskap. med førstemann var jeg dårlig med uvi, kvalme, oppkast og halsbrann. med andremann var jeg ikke kvalm i det hele tatt, men var konstant syk pga manglende imunforsvar, bekkenlåsning, vonde kynnere og blodtrykksfall.


Begge er gutter. Nå er jeg kvalm og vondt i ryggen.. og merker at jeg begynner å hangle..
 
Jeg var kvalm og småsvimmel et par dager forrige gang, eneste plagen var voldsom bekkenløsning og sure oppstøt. Det er jeg storveis fornøyd med! Resultatet ble en velskapt gutt.
 
Symptomene var ganske like på sønnen og datteren :) Forskjellen var hva jeg fyset på. Med han ville jeg ha pizza, kald gløggessens, smelta ost, og sjokolade i alle varianter. Med henne gikk det bare i smootie, pimp, frukt og isbiter :)
 
Da jeg var gravid med sønnen min var jeg aldri kvalm, fikk lite kviser og var generelt i veldig god form. Lite hormonell var jeg også. Etter hvert fikk jeg dilla på all frukt, spesielt sitrus. Hadde aversjon mot kjøtt, klarte knapt å få i meg det.

Nå har jeg lyst på biff i denne graviditeten, og søte ting. Har mye mer ømme bryster denne gang og kviser. Blir spennende å se hvem som bor i magen
 
Back
Topp