Dere med flere barn *kjerringråd ang kjønn*

rotehuet

Flørter med forumet
Ikke det at jeg tror veldig på kjerringråd, men synes det er litt morsomt å se om det kan stemme for noen ;)

Det sies at man kan se på hårfestet i nakken på det forrige barnet, hvilket kjønn du skal få neste gang.
Er det rett av skal du vente en gutt. Går det ned i en spiss på midten skal du vente en jente.

Hva sier deres barn?

Her mener hårfestet til mini at vi har en jente i vente.

Hmm spennende å se hva de andre svarer! :)

Her har jeg en fra før og hans hår viser også at vi venter jente, hehe :) Vet ikke helt om det stemmer med magefølelsen min da... selv om den varierer fra dag til dag ;)

min magefølelse har vært jente hele veien, så blir veldig spennende å se på UL :)

Nesten så jeg har lyst å gå ned å se med en gang -men kanskje litt dumt å vekke han for det :p Får sjekke i morgen jeg :D

Hårfeste til siste sier gutt og magefølelsen min sier gutt :) blir spennende å se på ordinær ul, ble bestillt i går :)

det var ikke så lett for det hårfeste så enten rett ut eller som en w nei får nok bare vente å se

Hårfestet sa gutt :) Og det er det jeg tror det blir også :)

Hårfestet sier gutt her, men jeg har en sterk sterk jentefølelse. Akkurat som sist.. Alt i svangerskapet har vært likt hittil. :)

Jeg tror jeg får jente igjen! Men vi får se :-) Datteren min har så ekstremt mye hår så det er ikke så lett å gjette sånne ting

Man kan ikke være sikker på om man har hatt en veldig tidlig SA mellom sistemann og denne.. Den testen med nakkehårene på eldre søsken stemmer bare i direkte linje, så har du hatt en tidlig sa som du ikke har merket så fungerer den ikke!

Har vært borti en test, omhandlet plumbo og urin og svaret var basert på farven på den gjenværende væsken etter at de to 'ingrediensene' ble blandet.. Husker ikke blandingsdetaljene men.. Den stemte ikke på meg hvertfall!

Og test som sier at guttebarn har 160 slag/min eller mindre, og jenter har høyere, eller var det omvendt??

Er vel ytterst sjeldent at det er noe i slike kjerringråd, og om det stemmer så er det nok bare lykketreff. Men morro er det jo uansett da. Noe må vi jo ta oss til med i ventetiden :)

Back
Topp