Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere gått ca like lenge hver gang?
Jeg har to barn født en uke over termin, og inni hodet mitt er det liksom en selvfølge at denne også blir født en uke over termin.. men det trenger vel nødvendigvis ikke å stemme??
Eldste kom 12 dager på overtid ved at jeg ble igangsatt på sykehuset, mellomste kom dagen etter termin
Blir spennende med lillebror nå da, men jeg tror ikke jeg kommer til å gå særlig over denne gangen heller (eller kanskje jeg bare innbiller meg det siden det var slik sist )
Første kom 4 dager før , nr 2 kom 7 dager etter og nr 3 kom 1 dag etter. Raske og flotte fødsler. Nå er det ny barnefar og har fått tips om å belage meg på både tidlig/sen fødsel i forhold til termin og en muligens veldig lang og tung eller enda raskere fødsel... spennende
Første kom 7 dager over, andre kom 12 dager over. Så eg er veldig innstilt på overtid denne gangen og.
Men dei to første var seteleie, jento no ligg med hovudet ned så har fått beskjed om at det kan gå fortare og skje tidlegare. Er veldig spent
Mine ble født 11 (igangsatt) og 10 dager over termin, så jeg har også "lagt penga" på rundt 10 dager over termin
Men i dette gamet er fins det absolutt ingen regler uten unntak! Man må bare forberede seg på absolutt alt og ta ting som det kommer... Riktig nok veldig lett å si....