Dere med flere barn fra før av

Oida

Flørter med forumet
HvIlken kjønn har barna å hvor gamle er de?? Jeg har to døttre. Ei på 4 å ei på 16 år. Lurer veldig på odsen for at nr 3 også er jente.....

Har to jenter på to og fire fra før :)

Har hørt at statistikken taler for at man får samme kjønn tredje gang, det er veldig rart, men stemmer jo ofte!! Så blir spennende, men tror nok at det gjemmer seg en liten jente inni der
emoticon 

Har 2 gutter på 4 og snart 6...har ingen magefølelse hva som skjuler seg i magen denne gang :)

Jeg har en av hver, gutt på 5 og jente på 4 :) har ingen magefølelse på hva som skjuler seg denne gang :)

Har ei jente på 2 år :)

Marus skrev:
Har to jenter på to og fire fra før :)

Har hørt at statistikken taler for at man får samme kjønn tredje gang, det er veldig rart, men stemmer jo ofte!! Så blir spennende, men tror nok at det gjemmer seg en liten jente inni der
emoticon 

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv! ;)

Jeg har hørt følgende regle: Jente - Jente - Gutt i vente Gutt - Gutt - En til med tutt Og det har stemt på alle jeg kjenner som har to med samme kjønn fra før... Har ingenting forskningsbasert å lene meg til altså :)

har ei jente på 2 år <3 (januar)

Blir spennende å se:) vet om 3 stk som venter nr 3 der alle har to gutter fra før av...Ene venter gutt,andre jente å tredje ukjent:) har to venninner som har tre å fire barn å de har begge bare gutter:)

Har ei jente på 4 år, og jeg har veldig jentefølelse! Med første så visste vi ikke hva det ble før hun kom ut, og hadde ingen følelse i det svangerskapet om hva det ble.. Spennende..

Jente på 3 og gutt på snart 1.
Ingen følelse av hva neste blir..

Jeg er også spent :)
Har en gutt på 3 år :) Det var også en gutt sist, men som endte i senabort uke 19..

Spennende :D

Har en nydelig gutt på snart 4.
Ingen følelse på hva det blir denne gangen. Spiller ingen rolle, bare alt går bra og frøet er friskt! :)

Jeg har tre gutter fra før..... håper litt på en jente men regner med at det er en gutt.
Men nå har ikke disse fire samme far slik at statiskikken burde være litt skjev for min del. Men ser ut som jeg bare for gutter jeg.

Har en gutt på 2..

Jeg har to skjønne jenter, en på ett år og en på straks fem.

Først hadde jeg veldig guttefølelse om spiren i magen, men nå vet jeg ikke helt.

Blir rart om det kommer en gutt til å oss nå (men veldig koselig selvsagt!), jeg er liksom en jentemamma jeg :)

Jente født juli 08. Forrige gang var jeg sikker på jente fra dag 1 men nå aner jeg ikke hva det blir..

Back
Topp