Dere med fler svangerskap bak dere..

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
Jeg lurer på om det er normalt med 3-4 mnd mage når man er 4 uker påvei liksom ?:hilarious::hilarious:

Altså! Skal dette være fremgangen på magen(lufta:pompus:) , så må jeg fortelle alle og hvermann at jeg er preggo før uke 8!?:wideyed:

Kan virkelig ikke huske at det var sånn her med 2 mann…
:wtf:
 
Haha, det samme lurer jeg også på selv om jeg har flere svangerskap bak meg:hilarious: Jeg tror det er hormoner som står for oppblåstheten, jeg klarer heller ikke å holde magen inne og ser ganske lenger på vei ut (føler jeg selv) men så tror jeg ting utvider seg mer når man har ett eller fler svangerskap bak seg også da. Men dette blir spennende, hvor mange som tipper at jeg er gravid før det er offentlig :p
 
Foreløpig er det bare hormoner som nevnes her, som gjør magen enten gassy eller oppblåst. Jeg har også fått en permanent oppblåsthet (selv om jeg ikke føler meg oppblåst eller gassy), så jeg ser 3-4 mnd på vei ut.

Jeg mener å huske at det gikk seg til utover 1. trimester, så kom babymagen sakte men sikkert.
 
Samme her. Har et barn fra før. Og nå har jeg mage allerede. Tenkte for meg selv at denne gangen blir det jo ingen overraskelse for «folket» :p. Meeeen så leste jeg meg opp, er nok bare oppblåsthet ja, men jeg mener nå bestemt at det ikke var så tydelig forrige svangerskap..

skal sies at jeg fødte med keisersnitt sist. De har sydd arret for stramt (bekreftet av lege) så magen ble aldri «den samme», selv om jeg gikk ned gravidkiloene.
 
Jeg går med min nr 3 nå og føler jeg har mye større mage enn med de 2 første:p Er i uke 10 nå
 
Jeg er nå i midten av uke 9 og kan allerede helt tydelig kjenne livmoren ett par cm under navlen :happy090 Skal sies at det er to som bor der inne og kort tid siden forrige svangerskap.. Nesten umulig å finne klær som skjuler magen nå som det ikke er vær for store hettegensere :laughing002 Blir spennende å se om vi klarer å holde det hemmelig i noen uker til :dummy::dummy1::love7
 
Jeg er nå i midten av uke 9 og kan allerede helt tydelig kjenne livmoren ett par cm under navlen :happy090 Skal sies at det er to som bor der inne og kort tid siden forrige svangerskap.. Nesten umulig å finne klær som skjuler magen nå som det ikke er vær for store hettegensere :laughing002 Blir spennende å se om vi klarer å holde det hemmelig i noen uker til :dummy::dummy1::love7
Så Herlig :happy::Heartred
Samme her! Jeg går ikke i noen av buksene mine lengre. Eller jo! En!:hilarious::hilarious:
magen er veldig fremtredende nå! Svigers og mamma kom å hjalp oss ute idag. Hadde ikke sett de på 2 uker.. de mente at nå syns det ja:p:D

så utrolig stas med to forresten!!:happy:
 
Så Herlig :happy::Heartred
Samme her! Jeg går ikke i noen av buksene mine lengre. Eller jo! En!:hilarious::hilarious:
magen er veldig fremtredende nå! Svigers og mamma kom å hjalp oss ute idag. Hadde ikke sett de på 2 uker.. de mente at nå syns det ja:p:D

så utrolig stas med to forresten!!:happy:


:p Det er ikke lett med disse magene som popper lenge før man helst skulle ønske :smiley-bounce022 har bestilt en haug med nye gravidklær nå:D

Gøy, men veldig overraskende med to. Litt skummelt at både jordmor og GYN er rask med å påpeke at dette er et veldig risikofylt svangerskap.. men vi krysser selvfølgelig fingrene for at vi kommer oss gjennom svangerskapet med begge to:dummy1::dummy::love7
 
:p Det er ikke lett med disse magene som popper lenge før man helst skulle ønske :smiley-bounce022 har bestilt en haug med nye gravidklær nå:D

Gøy, men veldig overraskende med to. Litt skummelt at både jordmor og GYN er rask med å påpeke at dette er et veldig risikofylt svangerskap.. men vi krysser selvfølgelig fingrene for at vi kommer oss gjennom svangerskapet med begge to:dummy1::dummy::love7
Hvor har du bestilt? Trenger jeg og ganske kjapt :)
 
:p Det er ikke lett med disse magene som popper lenge før man helst skulle ønske :smiley-bounce022 har bestilt en haug med nye gravidklær nå:D

Gøy, men veldig overraskende med to. Litt skummelt at både jordmor og GYN er rask med å påpeke at dette er et veldig risikofylt svangerskap.. men vi krysser selvfølgelig fingrene for at vi kommer oss gjennom svangerskapet med begge to:dummy1::dummy::love7
Krysser fingrene for at dere kommer i mål med begge to:happy::Heartred:notworthy

har du hatt risiko sv.skap før? Jeg vet at det er en større risiko med to i magen, men jm
Må være litt forsiktig med å påpeke for hardt(om hun gjore det)

kan tenke meg magen kommer enda raskere med to knøttlite magen ja:hilarious::love7
 
Krysser fingrene for at dere kommer i mål med begge to:happy::Heartred:notworthy

har du hatt risiko sv.skap før? Jeg vet at det er en større risiko med to i magen, men jm
Må være litt forsiktig med å påpeke for hardt(om hun gjore det)

kan tenke meg magen kommer enda raskere med to knøttlite magen ja:hilarious::love7

Var vel litt risiko på slutten sist med insulinkrevende svangerskapsdiabetes, men det gikk fint.

Jordmor var nok mer realistisk enn negativ, sikkert bare for at vi skulle være noe forberedt på hva vi kan vente oss. Vi har noen opplevelser i bagasjen som gjør dette svangerskapet litt ekstra vanskelig, men vi prøver å være positiv og ved godt mot :love7

Neste ultralyd er i uke 12 og vi krysser fingrene for at de begge har det bra og at de vokser som de skal:Heartred
 
Var vel litt risiko på slutten sist med insulinkrevende svangerskapsdiabetes, men det gikk fint.

Jordmor var nok mer realistisk enn negativ, sikkert bare for at vi skulle være noe forberedt på hva vi kan vente oss. Vi har noen opplevelser i bagasjen som gjør dette svangerskapet litt ekstra vanskelig, men vi prøver å være positiv og ved godt mot :love7

Neste ultralyd er i uke 12 og vi krysser fingrene for at de begge har det bra og at de vokser som de skal:Heartred
Så godt å høre at du blir bra fulgt opp!:happy::Heartred

Krysser alt jeg har for at alt er bra:love7
 
Jeg er per nå 9 uker på vei og venter tvillinger, dette blir mitt 4 svangerskap og ikke antyding til mage eller oppblåsthet har ikke pleid å få mage før uke 30 med de andre! Men nå er det jo to så magen kommer nok langt før denne gangen
 
I uke 10 her og forrige uke ble det tydelig babykul på magen, ikke bare luft liksom. Mitt andre svangerskap. Ingen av buksene mine passer, kun treningstights :hilarious:
 
Den uka her har det tydeligvis skjedd litt greier! I går brukte jeg ei skjorte på jobb, som jeg også brukte forrige uke. Forrige uke passa den som vanlig, denne uka hadde den blitt trang:hilarious: Må nok bestille litt gravidklær nå snart:happy:
 
Back
Topp