Dere med fleire barn

mahe89

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har svangerskapene vore lik?
Har du merka forskjell på om du venta gutt eller jente?

Jeg har 3 jenter og en gutt.
Felles for jentene er luktesans fra h***** rett og slett. En slik som gjør deg uggen/bilsyk.
Føler også at humøret mitt når jeg bar jentene var eksplosivt.
Med gutten var jeg roligere, men var plaget med intens hodepine. Merket ingenting på luktesansen da og ikke var jeg så trett heller som jeg glemte å nevne at jeg var med jentene ;)

Nå er jeg kvalm for første gang i et svangerskap. Og trøtt.. og eksplosiv!
Tenker dette må være jente, men aner jo ikke :p

Blir spennende korleis det utvikler seg ☺️
Med førstemann var eg ekstremt trøtt, sov meg omtrent gjennom dei tre første mnd. Følte meg generelt fyllasjuk, men kasta aldri opp.

Blir spennende korleis det utvikler seg ☺️
Med førstemann var eg ekstremt trøtt, sov meg omtrent gjennom dei tre første mnd. Følte meg generelt fyllasjuk, men kasta aldri opp.
Spennende, hva fikk du første gang med diss symptomene?

Har du det likt denne gangen? Artig at vi har sæ ulike erfaringer.

Tenker litt at trøttheten kan skyldes jernmangel jeg da. 3 tette svangerskap tar på lageret mitt tror jeg;)

Jeg har en av hver og svangerskapene var så like at jeg trodde jeg fikk samme kjønn andre gang.

To jenter og veldig like svangerskap. Dette svangerskapet er veldig likt de to andre. Ekstremt trøtt, halsbrann, bekkenløsning, men ingen kvalme[emoji1303]

Ganske likt! Men hadde mye mer mensmurringer med nr1. Måtte ta en ul på grunn av jeg var sikker på det ikke vokste som det skulle siden jeg ikke kjente noe i magen. Men alt sto bra til :)

Har du det likt denne gangen? Artig at vi har sæ ulike erfaringer.

Tenker litt at trøttheten kan skyldes jernmangel jeg da. 3 tette svangerskap tar på lageret mitt tror jeg;)
Ja, foreløpig er det ganske likt ☺️

Ganske like, men faktisk mindre sliten og har ikke vært like dårlig som med første. Da var det titt og ofte på badet for å spy... har hatt samme cravinga på melk da :eek: aner ikke hvorfor. Jeg drikker ikke melk til vanlig :hilarious:

Back
Topp