Dere med flaskenektere

FjerneErna

Forumet er livet
Har dere prøvd SanoBaby flaske? Emil drakk nemlig nettopp 150 ml mm av ei sånn flaske,men han måtte ha hele tutten inne i munnen for å få til å drikke. Bare ett lite tips om dere ikke har prøvd det [:)]

HEi[:D]

Hvor får man kjøpe dissa flaskene da? e har ei jenet som nekta å ta noe anna en puppen min.

Den MÅ kjøpes! Takk for tips!!! [:D]

Den har vi ikke prøvd, nei! Guttefanten er helt håpløs, han får rett og slett ikke til å drikke fra flaske/kopp - skla bare tygge på! [&:]

Her har hun nektet å ta flaske fra dag en. Så i går introduserte vi tutekopp (er det sånn det skrives?). Og den gjør susen! Endelig får snuppa i seg den væske hun har behov for og det beste er at hun kan holde selv i begge de små håndtakene[;)]

Den selges i matbutikk- hvertfall på Kiwi. Koster ikke mange kronene heller [:)]

tigerbebis;slitsomt når de ikke tar annet enn puppen, man blir litt fanga [&:]  Jeg skal ta gradert uttak og dermed jobbe 40 % i april,mai,juni og juli så vi er helt avhengige av at han tar flaske så han får i seg siste måltidet for dagen- håper virkelig at dette var gjennombruddet [:)]

cucurs; kjempebra!! Emil vil ikke ha tutekopp heller han- vriompeisen [8D]

ORIGINAL: Tekanna

Sanobabyflaskene er jo dei "vanlege" flaskene utan so masse dikkedarier i form og fasong og slikt. Dei derre lange tynne smale.

Me har og ei slik flaske, og den er vist populær!

Jepp! Hadde det ikke vært for at jeg jobber på Kiwi ville jeg sagt "det enkle er ofte det beste" [8D]

hm.. jeg lurer på om det er den eneste flaska Mattis har nekta jeg, hehe... kjøpte en enkel, rimelig en nemlig... den nekta han... Men han tar jo andre da [:)]

Men tutekopp, det tygger vi gjerne på, men skjønner det visst ikke helt..

Back
Topp