dere med flaskebarn

_E&E_

Glad i forumet
Hvilke tåteflasker var dere mest fornøyd med? hvorfor?

Mam! De er de eneste han tar :p

De er og veldig praktiske med at de ikke er så høye, passer inn i små mikrobølgeovner :p

Vi brukte kun Avent. Det var et par sånne flasker vi hadde fått før han ble født, og siden han tok de så kjøpte vi bare flere. Hadde Avent flaskesterilisator til mikrobølgeovn, og kjøpte også Avent termobag til 2 flasker som vi hadde med på tur. Genialt. Og veldig praktisk at akkurat når han var ferdig å bruke flasker, så kunne vi sende de inn og få nye BPA-frie tilbake. Så nå har vi 16 splitter nye til nestemann :p

Brukte DrBrowns sin. Hun svelgte så mye luft med de andre. Den flasken brukte vi til hun ble rundt 5-6mnd. Nå bruker vi kun MAM sin.

vi brukte DR.Brown sine

*UtspyttaLaban* skrev:
Mam! De er de eneste han tar :p

De er og veldig praktiske med at de ikke er så høye, passer inn i små mikrobølgeovner :p

Hvilke mam flasker??

nemi.marselia skrev:
etter 3 flaskebarn så sverger jeg til Dr.Brown

Da skal jeg teste dem! Sliter med at mini svelger mye luft...Hvor er de flaskene billigst?

okt2008 og juli2011 skrev:

nemi.marselia skrev:

Da skal jeg teste dem! Sliter med at mini svelger mye luft...Hvor er de flaskene billigst?

de har de i 3pk til 249kr på refleks.

Dr.Brown var redningen her!
Alle andre gav han masse luft i magen og vondt:(

Så da han var liten drakk han bare av Dr.Brown. Nå har vi gått over til Mam uten problemer (7mnd gammel)

Her var tommee tippee de desidert mest elskede flaskene! De er laget for å være mest mulig lik en popp (eller brystvorte da for å være helt korrekt:P). Fin fasong på flaskene så de er lette å holde for barna når de blir store nok til det.

*LillMi* skrev:
Her var tommee tippee de desidert mest elskede flaskene! De er laget for å være mest mulig lik en popp (eller brystvorte da for å være helt korrekt:P). Fin fasong på flaskene så de er lette å holde for barna når de blir store nok til det.

Signerer dette på det sterkeste. Beste flaskene jeg har hatt. 

rico skrev:

okt2008 og juli2011 skrev:

nemi.marselia skrev:

Hvis du ikke bor så langt unna sverige så er dem billigst der.

hvor mye koster dem der?

Her brukte vi Avent og Mamflasker om hverandre,  men KUN mam-tuter.   Mam-tutene passer i aventflaskene :)

Kopierer!

nemi.marselia skrev:

Vi brukte Avent sine, men nå var det kun de vi prøvde også da:) Men hadde aldri problem med dem, og han tok de med en gang:)

Back
Topp