Dere med flaggstang..

M3rl0t

Elsker forumet
Har dere heist flagget til halv stang??

Jeg vurderte det, og har fremdeles veldig lyst, for å vise at jeg også sørger og står sammen med resten av Norge.
Men, svigerbror har bryllupsdag i dag, vi var nettopp i fjæra og hadde sermoni, og om noen timer skal vi opp på huset og ha middag og fest. Så konflikten står mellom å sørge med halv stang eller feire med flagget til topps. Sambo ble iallefall irritert da jeg nevnte at jeg hadde lyst til å flagge på halv stang, selv om jeg ikke hadde sagt jeg skulle gjøre det. Så kompromisset her blir å ikke flagge i det hele tatt, da jeg føler at begge deler kan oppfattes feil, og føles feil for meg.

Her har vi flagget på halv stang i dag ja. Tenker på de stakkars familiene som har blitt rammet av dette. 

Tenker også på familien til Anders som nå er mistenkt for å stå bak. De kan ikke ha det særlig godt de heller nå... 

Vi har! Jeg vil heise, men sambo mener det er å "overdrive"! Øhhhh.... Jeg har mest sannsynligvis mistet en del bekjente i denne tragedien.. Og han mener det er å "overdrive"! Av og til så er han så DUST!

Vi heiste på halv stang klokken åtte i morges. Ser at flere av naboene har gjort det samme.

Hadde vi hatt en, hadde jeg flagget på halv stang.

Back
Topp