Dere med Farmville

Candykikk

Gift med forumet
Jeg bare lurer..

-blir babykalvene til kuer en eller annen gang?

ikke mine så langt ihvertfall[:)]

uff.. så kjedelig da.. har adoptert maaaange kalver i det siste.. men da skjønner jeg jo at dem ikke blir større..

MEN - hva er poenget med å trykke på "pet" knappen???

Om du trykker på pet så sies det høyt MØ [8D] De lager bare litt lyd også kommer det hjerter opp for de blir glade [;)]

ORIGINAL: GreenLady

Om du trykker på pet så sies det høyt MØ [8D] De lager bare litt lyd også kommer det hjerter opp for de blir glade [;)]

men det er ikke noen mening bak det?? [:D][:D][:D]

jeg begynte med bare 1 sau, å da jeg gjore det så fikk jeg så dårlig samvittighet fordi jeg trodde jeg gjore den større å feitere ved å være glad i ham, å var redd jeg måtte sende ham på slakting .. hehe

men så viste det jo seg at jeg bare skal samle ulla hans.. hehehhee

ORIGINAL: Candykikk

jeg begynte med bare 1 sau, å da jeg gjore det så fikk jeg så dårlig samvittighet fordi jeg trodde jeg gjore den større å feitere ved å være glad i ham, å var redd jeg måtte sende ham på slakting .. hehe

*fnis* Jeg tror hvertfall ikke det er noe mening i å gi de noe pet liksom. Akkurat som på kjøretøya kan du trykke horn [8D] Ikke noe poeng med det da. Lyden har jeg skrudd av for lenge siden liksom [8D] Ble jo sånn smågal av det...

Nå er vel hovedsaken med å ha dyra at du kan få det som er det nye da, det collectables (eller åssen det skrives) å for de som ikke har fått de ribbonsa da som handler om dyra [;)][:)]

ORIGINAL: Candykikk

*fnis* Jeg tror hvertfall ikke det er noe mening i å gi de noe pet liksom. Akkurat som på kjøretøya kan du trykke horn [8D] Ikke noe poeng med det da. Lyden har jeg skrudd av for lenge siden liksom [8D] Ble jo sånn smågal av det...

Nå er vel hovedsaken med å ha dyra at du kan få det som er det nye da, det collectables (eller åssen det skrives) å for de som ikke har fått de ribbonsa da som handler om dyra [;)][:)]

ja venter nå på å collecte fra katter.. uff det kan ta sin tid.. [:D][:D][:D]

Hehe. Alt tar tid... Jeg har ca 17 mastery nå da, og endelig begynt på de som tar 4 dager... Driiiitkjedelig å vente så lenge jo... [8|][8D] 

Nei, må stikke. Skal se finalen til Slankekrigen. [:D]

Baiibaii [8D]

Back
Topp