Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: GreenLady
Om du trykker på pet så sies det høyt MØ [8D] De lager bare litt lyd også kommer det hjerter opp for de blir glade [;)]
ORIGINAL: Candykikk*fnis* Jeg tror hvertfall ikke det er noe mening i å gi de noe pet liksom. Akkurat som på kjøretøya kan du trykke horn [8D] Ikke noe poeng med det da. Lyden har jeg skrudd av for lenge siden liksom [8D] Ble jo sånn smågal av det...
Om du trykker på pet så sies det høyt MØ [8D] De lager bare litt lyd også kommer det hjerter opp for de blir glade [;)]
men det er ikke noen mening bak det?? [:D][:D][:D]
jeg begynte med bare 1 sau, å da jeg gjore det så fikk jeg så dårlig samvittighet fordi jeg trodde jeg gjore den større å feitere ved å være glad i ham, å var redd jeg måtte sende ham på slakting .. hehe
men så viste det jo seg at jeg bare skal samle ulla hans.. hehehhee
ORIGINAL: Candykikk*fnis* Jeg tror hvertfall ikke det er noe mening i å gi de noe pet liksom. Akkurat som på kjøretøya kan du trykke horn [8D] Ikke noe poeng med det da. Lyden har jeg skrudd av for lenge siden liksom [8D] Ble jo sånn smågal av det...
men det er ikke noen mening bak det?? [:D][:D][:D]
jeg begynte med bare 1 sau, å da jeg gjore det så fikk jeg så dårlig samvittighet fordi jeg trodde jeg gjore den større å feitere ved å være glad i ham, å var redd jeg måtte sende ham på slakting .. hehe
men så viste det jo seg at jeg bare skal samle ulla hans.. hehehhee
Nå er vel hovedsaken med å ha dyra at du kan få det som er det nye da, det collectables (eller åssen det skrives) å for de som ikke har fått de ribbonsa da som handler om dyra [;)][:)]