Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker dere også damms leseunivers?Min leser utrolig bra, bedre enn hun i 3. Leser tekst på filmer ol. Han ligger etter på resten, virker som han har hatt mykje fokus på å læra lesing.
Nei dei brukar zeppelin lesebok og leseark. I tillegg til tavle i klasserommet. Eg har jo eldre barn, så visste me ikkje fikk vite så mykje. Er glad eg er ferdig med bhg i grunn.
Her føler jeg ikke fokuset er sånn kjempestort de er ferdige med alle bokstavene for noen uker siden. Virker som de bruker god til på å lære alt det grunnleggende først. Jenta mi leste dog før hun begynte på skolen, og har en lærer som er god på tilrettelegging siden hun da er en del foran resten av klassen. Kjenner jo ikke helt hvordan de andre ligger Ann siden frøkna har vært noen hakk før de andre hele veien, men sammenlignet med den andre skolen i nærheten rusher de ikke sånn. På den andre nærskolen var målet at de skulle lese til høstferien!
Forventningen fra skolen er at de knekker lesekoden før jul. Det har gått greit for mine to eldste De leste når de begynte på skolen. Mellomste går i andre nå og har også ipad, men hadde bok i første. De bruker salto. Eldste brukte Zeppelin men salto har i det minste tre nivå på leksene. Det var ikke noe sånn for eldste, der leste alle det samme. Mi går nå i andre og leser bra.men ikke sånn at hun følger teksten på film, det er forventet av fjerde klasse mener jeg de sier på skolen. Eldstemann har vært der en stund. Han går i femte.
Spent på yngste, hun fyller ikke 6 før i juleferien i første klasse og der derved forventet å kunne lese før hun er 6
Husker ikke om det var tredje eller fjerde klasse, men noe sånn ja, at de er forventet 120 ord i minuttet og derved kunne følge tekst på film på et språk de ikke skjønner og derved må lese. Tror det var 4.Lese tekst på film frå 4 trinn? Oi eg må rose gutten min mykje meir for det
Husker ikke om det var tredje eller fjerde klasse, men noe sånn ja, at de er forventet 120 ord i minuttet og derved kunne følge tekst på film på et språk de ikke skjønner og derved må lese. Tror det var 4.
Andreklassingen vår er ikke der enda, så ja Du kan absolutt skryte. Han lå ha øvd mye på å lese, flinke gutten, slik automatiseres språket.
Merker at det kunne vært gøy å vite hvor mange ord frøkna her leser jeg.Husker ikke om det var tredje eller fjerde klasse, men noe sånn ja, at de er forventet 120 ord i minuttet og derved kunne følge tekst på film på et språk de ikke skjønner og derved må lese. Tror det var 4.
Andreklassingen vår er ikke der enda, så ja Du kan absolutt skryte. Han lå ha øvd mye på å lese, flinke gutten, slik automatiseres språket.