Jeg mistet min eggleder på høyre side etter XU. Og fikk beskjed om at egget på høyre side kan bli sugd opp av venstre side. Er det noen her som kan bekrefte det? Altså som evt vet at de hadde eggløsning på siden som eggleder mangler og ble gravid
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har 1 eggleder etter EX.U i fjord sommer, venta til desember med og prøve igjen for og komme meg ovenpå fysisk og psykisk, hvem side jeg ble gravid på eller hvor det kom egg fra vet jeg ikke men er nå i uke 37 og skal inn neste uke for igangsetting av fødsel!Jeg mistet min eggleder på høyre side etter XU. Og fikk beskjed om at egget på høyre side kan bli sugd opp av venstre side. Er det noen her som kan bekrefte det? Altså som evt vet at de hadde eggløsning på siden som eggleder mangler og ble gravid
Oj, det viste jeg ikke. Hvor har du lært det? Denne kroppen er jo veldig fascinerendeJeg har lest om det, ja! Egglederene sitter ikke fast, så den kan bevege seg til siden hvor egget modnes. (Men jeg har to, så kan ikke svare på graviditetsspørsmålet)
Gratulerer så mye har ingen problemer med i bli gravid med bare en. Bare hadde vært morsomt å høre om noen som ble gravid på siden det mangler.Har 1 eggleder etter EX.U i fjord sommer, venta til desember med og prøve igjen for og komme meg ovenpå fysisk og psykisk, hvem side jeg ble gravid på eller hvor det kom egg fra vet jeg ikke men er nå i uke 37 og skal inn neste uke for igangsetting av fødsel!
Men har nå da gått på letrozol og progesteron støtte for og få denne graviditeten til
Ja det skjønner jeg, da tror jeg man må følges opp ved innvendig UL og se hvem side eggene modnes på ved EL tror jeg for å finne ut av detGratulerer så mye har ingen problemer med i bli gravid med bare en. Bare hadde vært morsomt å høre om noen som ble gravid på siden det mangler.
Var hos gyn oktober 21og hadde eggløsning på venstre, begynte å telle annen hver mnd på eggløsning ble gravid Juni 22. Da hadde jeg mest sannsynlig eggløsning på venstre den friske siden. Men, leste at man kan ha eggløsning på samme side i flerre mnd også.Ja det skjønner jeg, da tror jeg man må følges opp ved innvendig UL og se hvem side eggene modnes på ved EL tror jeg for å finne ut av det
Ja, det kan man også, så man vet aldri helt sikkert hvem side det kommer fraVar hos gyn oktober 21og hadde eggløsning på venstre, begynte å telle annen hver mnd på eggløsning ble gravid Juni 22. Da hadde jeg mest sannsynlig eggløsning på venstre den friske siden. Men, leste at man kan ha eggløsning på samme side i flerre mnd også.
Dette stemmer. En venninne av meg som er gynekolog har sagt at egglederne er som noen slags «tentakler» og at de kan henge egg fra begge.Jeg har lest om det, ja! Egglederene sitter ikke fast, så den kan bevege seg til siden hvor egget modnes. (Men jeg har to, så kan ikke svare på graviditetsspørsmålet)
Nei..Ja, det kan man også, så man vet aldri helt sikkert hvem side det kommer fra
Kroppen er virkelig FantastiskDette stemmer. En venninne av meg som er gynekolog har sagt at egglederne er som noen slags «tentakler» og at de kan henge egg fra begge.
Jeg kan delvis bekrefte med egen graviditet nå. Har dobbelt livmor, og da vi skulle sjekke hvilken side spiren lå i, så så vi at den lå i venstre livmor og at eggløsningen hadde vært på høyre side (så det gule legemet på høyre side). Gynekologen visste ikke helt om egglederen hadde hentet det fra høyre eggstokk eller om embryoet hadde beveger seg gjennom den første livmoren og over i den andre. Men sjansen er vel størst for at egget ble «hentet»!
Enig! Veldig gøy at det også er den siden jeg har fått begge døtrene mine i, så virker som kroppen kanskje har en favorittsideKroppen er virkelig Fantastisk
Enig! Veldig gøy at det også er den siden jeg har fått begge døtrene mine i, så virker som kroppen kanskje har en favorittside
Beklager for sent svar, denne tråden har bare gått meg hus forbi. Føler man kan miste notifikasjoner noen ganger.. Men, i dag så slapp det på høyre side. Så spennende og se om det blir en liten mirakel/regnbue baby som jeg vil kalle det da Det gir jo et veldig stort håp når man leser om de som har blitt gravide på siden som mangler.Jeg er i allefall ganske sikker på at jeg hadde el på høyre side uten eggleder med førstemann
Var veldig påpasselig med å kjenne etter hver mnd da vi prøvde på nytt rett etter exuen.
Hørt at sjansen pr syklus ikke halveres men går ned med kun 20-30%
Også hørt dette med at egglederen kan bevege seg for å fange egget fra lederløs eggstokk
Hva har man å tape på å håpe at det stemmer