Dere med en av hver :)

Lille hemmelighet:)

Elsker forumet
Oktoberskattene 2015
Vi har ei som er 21 mnd og får nummer to litt etter hennes to årsdag. Det blir en gutt!!

Hvirdan er det med en av hver? Og leker de like godt? Lurer også på om de kanskje har mindre kontakt som voksen en søsken sv samme kjønn? Har bare søstre selv:)

Gleder oss til å handle baby blått, grønt osv:)

Følger denne! :)

Har kun brødre og er jente selv og vi lekte godt i sammen;)

Har en gutt på 4,5 og ei jente på 2,5. De leker godt sammen og er igrunn litt avhengige av hverandre.
Men det er klart at han som er eldst blir lei av maset til ho minste å :p

Vi har gutt på 7, jente på 4 og gutt på 1. De to eldste leker veldig fint sammen, og har veldig godt søskenforhold. De kranger også, selvfølgelig, men jeg tror ikke bestandig kjønnet har så mye å si for hvordan forhold man får som voksne. Jeg har både søstre og brødre selv, og har like godt forhold til bror som søster :)

Har en gutt på snart 5 og ei på 2 år og 4mnd. Dem leker greit sammen, men eldste vil helst ikke ha med lillesøster på leker :p Dem har jo lutt forskjellige interesser, eldste liker mest hester og playmo, mens yngste liker best biler og dukker :)

Har ei jente som fyller 10 da nr.2 kommer,og det blir gutt. Blir vell ikke mye lek sammen der ser jeg for meg. Men jeg har selv en lillebror som er 10år yngre enn meg og vi har et utrolig godt vennskap og mye kontakt. Har ogå ei lillesøster som er 12år og en lillebror til som er 16år yngre,der jeg har god kontakt med søster men ikke så mye med minstemann.

Her var storebror 1 år og 10 mnd bår lillesøster kom, de er kjempe gode venner og leker mye med altlego, dukker osv :) vi har jo alt av gutte og jenteleker :) de er nå 4 og snart 6 :) de krangler også, men avhengig av hverandre :)

Her er vesla 5 år og 1 år. De har ikke begynte å leke skikkelig enda, men de er veldig glad i hverandre. Og vesla syns det var helt supert med en gutt for da har de hver sine leker:p Men er spent på om de kommer til å få et like godt forhold som jeg har til mine søsken:)

Så koselig! Vi fikk selv nettopp en av hver. Vi har en gutt som blir 4 år i august og har ei lita tulle som blir 4 måneder 8.juni :) De leker jo ikke akkurat veldig mye sammen nå, men storebror er veldig stolt og passer veldig på lillesøsteren sin <3

Datteren min liker både ball lek, biler, Lego/ duplo, dukker, puslespill og Kjøkke leik. Så det jo passe begge:) Har jo to søstre selv og vi er veldig nære. Håper brødre og søstre også er slik i voksen alder da jeg synes det er en ekstra bonus med søsken som voksen:)

Jeg har en gutt på 6 år og en jente på 4 år. De har vært bestevenner hele tiden, og leker sammen hele dagene. :) De har alltid likt samme typer leker, det vil si egentlig liker vel begge ALT av leker. De er veldig avhengige av hverandre, og det er utrolig hvor mye de skal kose og klemme når de møtes igjen etter en dag på skole og i barnehage. :)

Nå har jeg to gutter og ei jente.
Den eldste (gutt) og den mellomste (jente) leker veldig godt sammen.
Yngste (gutt) vet jeg ikke enda siden han bare er 2 måneder gammel, men når det er sagt..
Begge de to eldste leker både med gutter og jenter sånn ellers.
Tror egentlig om de kommer til å leke med hverandre har mer med og personlighetene deres passer sammen enn hvilket kjønn de har

Kan snakke for meg selv. Under 2 år mellom meg og min bror og han har vært en av mine beste venner gjennom oppveksten! Søstra mi var 3 år eldre (to skoleår) og vi fikk ikke kontakt før etter vi fikk barn.
Nå har jeg alltid vært veeldig Guttejente så det kommer nok veldig av på personlighetene og, men når barna er tette er der store muligheter for ett godt og tett forhold :D

Jeg har en av hver. De leker greit sammen men er en del knuffing .. Jeg selv har bare brødre. Han mellomste å meg var uatskillelige :) delte rom, å har alltid leket utrolig fint sammen :D
Har å god kontakt i dag :D klart med ver vår familie så blir det litt mindre :)

Min gutt er 3,5 og min jente 2,5. De leker godt sammen. Men er som søsken flest. Krangler og er venner om hverandre :-)

Jeg har en gutt på 6 og ei jente på 4. De er bestevenner ♡ har også en gutt på snart 2, og det ser ut til at han også har veldig god kjemi med søsknene sine :)

Jeg har en av hver. En sjefsdronning på 8, og en dilter på 5. De leker godt sammen, og krangler like bra :-p Heldigvis har ikke eldstemann noe imot å bruke klær i alle farger, så lillebror arver en del klær etter henne. =)

Vi har ei som er 21 mnd og får nummer to litt etter hennes to årsdag. Det blir en gutt!!

Hvirdan er det med en av hver? Og leker de like godt? Lurer også på om de kanskje har mindre kontakt som voksen en søsken sv samme kjønn? Har bare søstre selv:)

Gleder oss til å handle baby blått, grønt osv:)

Gratulerer!

Jeg har også en av hver, to år mellom, jente, så gutt, samme som deg!
Det har gått strålende, de leker masse sammen, har alltid lekt egentlig :) Gled deg :)

Her har vi jente som er 20 mnd eldre enn lillebror :) :) Nå er de 4 og 2,5 og leker masse sammen :) Selv om de har en del ulike interesser, så finner de ting de gjør sammen. Som pusling, tegning, masse rollespill og utelek for eksempel :) Hvordan det vil bli fremover blir spennende å se :) Masse lykke til :)

Back
Topp