Dere med Emmaljunga HVIT/LYS skinn

*April*

Glad i forumet
Hvordan i huleste vasker dere den? [:-] Tenker da spesielt på stoffet som går rundt spilene.... Blir bare mer og mer skitt på den når vi legger sammen/tar opp vogna (gnisser i mot). Får det ikke vekk! [&:]

var inne på en butikk da en dame med en slik vogn kom inn og klagde på merker på den vognen... var vist andre gangen hun prøvde å få reklamasjon pga flekker... hadde måtte batale selv første gangen... fikk inntrykk av at den vognen får utrolig lett flekker og at de er vanskelig å vekk...

samme her egentlig... den kanten rundt burde absolutt vært skinn den også.. helt idiotisk å ha stoff der!!!!! jeg har ikke hatt min så lenge, men er jo kommet skitt der forde, prøver å tørke av, men misfargingen er jo der... går det an å vaske trekket evt rense det?

ORIGINAL: nancy drew

var inne på en butikk da en dame med en slik vogn kom inn og klagde på merker på den vognen... var vist andre gangen hun prøvde å få reklamasjon pga flekker... hadde måtte batale selv første gangen... fikk inntrykk av at den vognen får utrolig lett flekker og at de er vanskelig å vekk...

Haha... Man kan da ikke klage til butikken fordi vogna blir skitten![8D]
De er jo hvite, så ikke rart at møkka syntes fortere. Kanskje det går an å behandle de med noe før man tar de ibruk??
Skulle likt og visst selv, har en Emmaljunga Scooter i hvitt.

ORIGINAL: Rimpro

Noen som vet hvordan man holder skinnet vedlike?
slike skinnsofa og slik må jo smøres inn med noe gugge innimellom for å bevares.. må man det på vogna og?

Det er jo kanskje en ide. Kanskje man kan bruke sånn man har på kunstskinn? Og sånn annen man bruker på stoff?

ORIGINAL: Jadasåneida

Noen som vet hvordan man holder skinnet vedlike?
slike skinnsofa og slik må jo smøres inn med noe gugge innimellom for å bevares.. må man det på vogna og?

Det er jo kanskje en ide. Kanskje man kan bruke sånn man har på kunstskinn? Og sånn annen man bruker på stoff?

aner ikke.. lurer på å sende mail til emmaljunga.. de har kanskje noe spesial greier

JAAAAAAAAAAA! Gjør det du![:D]

Ja, send mail å hør med de!! Angrer litt på at jeg gikk for cream, takk og lov for at jeg valgte sort skinn på sportsdelen! [:D]

Tørker av med fuktig klut....[8|] Har skinn over alt da. [:)]

Back
Topp