dere med emmaljunga edge...

*Kula*

Elsker forumet
bruker barna enda baggen, å hvor lang er de ?
Emil Johannes er snart for stor til den, vil bruke den lengere

Bruker kun bagen... Når ho var 5 mnd så var ho 62,5cm og veide 6150gr.. nå er det en mnd siden så litt større håper jeg ho har blitt men jeg har god plass..!!
Hvis ho blir rastløs og ikke vil ligge pleier jeg å sette opp den ryggen i bunnen... så ho får se litt også stabler jeg dyna rundt ho så det blir stødig.. (kun hvis vi er på senteret å sånt.. for ute får ho pent ligge)
Hvor stor er prinsen din blitt da, Kula..?

Kristian er 70 cm lang... Han har fortsatt plass i bagen, men trur vi må bytte snart. Beina stanger snart nederst.

Vil så gjerne fortsette å ha bagen litt til.. Han sover så bra ute i den. Og redd det blir for kaldt med sports delen.

Kommer til å bruke den en god stund enda.
Hun veier 7 kilo og er 66 lang.

Hun ligger aldri rett ut med beina allikevel, så det er ikke noe problem!

Liam er 71cm nå, og vi bruker også bagen....men har ofte oppe den sittetingen så han får se litt, så legger jeg han ned når han begynner å sovne.
Men måtte bytte skinn til et litt tynnere...

Vesla her er 65 cm lang og har fremdeles plass. Jeg har saueskinn under voksi posen, så får sikkert litt mer å gå på om jeg fjerner dette.
Bruker også ryggstøtten når vi er i butikk osv da hun liker å se litt..

69 cm og 8,7 kg her, bruker bagen enda og synes det er greit med plass enda. Har troller igloo-pose, og den tar ikke så mye plass i bagen, så tror vi kan bruke bagen en god stund enda.

jeg synes det ser så trangt ut i baggen til Emil Johannes, men han er jo "bare" 65 cm lang. å når mange av dere enda bruker baggen til de som er over 70 cm så må da han å kunne det.
men nå vet ikke jeg hvordan barna deres ligger da, men Emil Johannes strekker beina ut helt. kanskje bare jeg som tror det er trangt[8D]
Har en voksi urban pose i, hadde voksi classic tidligere men det er mye trangere med den

Jeg har også voksi urban og Thea er 65 cm... Hun har bena helt nede i kanten (ligger alltid med bena strekt ut) men har litt plass oppe ved hodet. Altså jeg kan legge henne litt høyere opp liksom.. men mye å gå på er det ikke.
Håper på å kunne bruke bagen litt til..... iallefall til det blir litt bedre temperatur.

Har bytta til sportsdel. Han er 68cm nå, så med vksipose blir det for trangt. Liker å strekke bena[:D] Men han stortrives i sportsdelen, har skinn i bunn, så voksipose..fryser ikke[;)]

Her å har jeg voksi urban og hu ligger med beina heeelt strekt ut, men har nok i hvertfall 10 cm til altså..!!! Jeg tenker at det gjør sikkert ikke no om de ligger med beina i kanten, for i bilen kan de jo sitte med bøyde bein, så går nok bra [:)]

Her har vi akkurat bytta til sportsdelen.. Mathilde er "bare"  65cm, men liker å ha god plass.. når hun lå i baggen så jeg at bunnen bukket på seg når hun lå å sparka, hun hadde litt ekstra å gå på oppe men saueskinnsposen jeg bruker er litt kort på oversiden så da hadde hun kanskje blitt litt kald på brystet og skuldrene.. 

målte henne for 2 uker siden og da var hun 65 cm, og har ennå plass til henne i voksi classic posen.. [:)]

Bagg, var 67lang for ca 1 mnd siden, håper vi skal komme oss over vinteren for det er mye lunere nede i baggen en i sportsvognen, har begynnt å bruke ryggen litt så han får sitte å se det synns han er kjempe gøy.

Vi bruker fortsatt bagen! Han er 72cm lang, men han ha god plass endå, selv med voksi pose urban oppi! Måtte bare ta ut saueskinn, fordi da var det litt trangt!

jeg skjønner allså ikke hvordan det går ant jeg.
Enten må HS ha målt han grundi feil eller så må jeg jo se feil.
han har bare bittelitt å gå på i baggen med voksi urban posen.

Back
Topp