Dere med Emmaljunga city cross

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Hva er forskjellen på bag delen man kan kjøpe til? Quadro lift og hardbag?

Syns den quadro liften ser så deilig ut om det skinnet oppi følger med? Og den dyp delen vet jeg blir lite brukt..begge ungene mine har fått dårlig plass oppi de fra rundt 4-5 mnd med vinter dress, dyne/teppe og saueskins posen[:-]

ORIGINAL: Rebecca85

Syns den quadro liften ser så deilig ut om det skinnet oppi følger med? Og den dyp delen vet jeg blir lite brukt..begge ungene mine har fått dårlig plass oppi de fra rundt 4-5 mnd med vinter dress, dyne/teppe og saueskins posen[:-]

Hardbag blir bag du kjøper utenom som er romslig og god og lifte er sikkert sånn myk beg du legger inn i sportsdelen[8|]

Er ikke helt sikker men tror det er noe slikt,men hør med andre også.

Har du og forelsket deg i den vogna?

Skal du ha ny?

ORIGINAL: cathkal

ORIGINAL: Rebecca85

Hardbag blir bag du kjøper utenom som er romslig og god og lifte er sikkert sånn myk beg du legger inn i sportsdelen[8|]

Er ikke helt sikker men tror det er noe slikt,men hør med andre også.

Har du og forelsket deg i den vogna?

Skal du ha ny?

Vogna er drit fin..men drømmer om den i Pink check..men vi skal liksom ikke vite kjønnet men da må vi nok det allikevel[8D]

Vi kjøper ny ja, da kan jeg selge den etterpå[:)] ser folk tar mye for ganske brukte vogner..gir ikke 3-4000 for en 2-3 år gammel vogn når jeg kan få splitter ny til 6000,-[:D]

Har lest mer om quadro liften og det er bag man kan bruke, bare legge rett inn i sportsdelen[:)] den virker lettere å bære med seg så da blir det nok den[:)]

ORIGINAL: Shopoholic

Liften kan du jo bruke mye lenger, kan bruke den som vognpose, dele den opp +++ jeg liker den godt. Har hardbagen og, bruker den nå på vinteren [:)]

Ja det var det som virket så kjekt [:D] så veldig varm og god ut[:)]

Back
Topp