Dere med EKSTREME mens-smerter?

vinterkyss

Elsker forumet
Hva i svarte gjør dere???
Hva slags piller spiser dere???

(Jeg har endometriose, og sinnsyke smerter. Er i grunn ikke vant til å ha mensen da jeg enten har gått på piller som har stoppet den, eller vært gravid de siste åra...
Idag kom den som et SMELL... Fikk mannen hjem fra jobb, tok 2 ibux 600mg, 2 paracet og la meg... Men det funka ikke... Så tok jeg en sobril.. da sovna jeg i hvert fall...
Brukte å ligge på s.hus med morfin da jeg hadde disse smertene som 18-21åring...
Men nå har jeg 4 barn å ta meg av liksom [:'(][:(])

Skal vel strengt tatt ta bare to naproxen og to paracet av gangen men har hendt at jeg, i ren skjær panikk, har doblet den dosen:-/

Etter eg fikk guttungen har det vært ett reint HELVETE når eg har fått mensen.
Kunne lagt i fosterstilling og grene hele dagen om eg hadde han mulighet, men det har eg da ikkje.
Prøver bare bite i meg smertene rett og slett, da eg ikkje e noe fan av smertestillende(prøver bruke minst mulig) men blir det så gale at eg ikkje klare å bevege meg som det til tider er, må eg ta STERKE smertestillende..[&o]

Har fått sinnsyke smerter det siste året.. Eneste eg gjør er å vrir meg.. Hjelper ikkje med piller her i gården, siden eg spyr av smertene...
Mistanke om endometriose her også....

Du fikk ikkje noko svar på spørsmålet men.... [8|]

Jeg skal fjerne livmora.
Nå har jeg straks 3 barn og har ikke tenkt å ha flere unger derfor tar jeg steget helt ut å fjerner hele greia. Da slipper jeg mere plager.

Når jeg har mensen ligger jeg i forster stilling med varmeflaske og 2-3 pinex forte innabors enda er det et sant helvete.

ORIGINAL: Gothia

Jeg skal fjerne livmora.
Nå har jeg straks 3 barn og har ikke tenkt å ha flere unger derfor tar jeg steget helt ut å fjerner hele greia. Da slipper jeg mere plager.

Når jeg har mensen ligger jeg i forster stilling med varmeflaske og 2-3 pinex forte innabors enda er det et sant helvete.

Jo, men det vil jeg og...
Men de vil jo ikke :@
Har 4 barn, OG er sterilisert...

(Skal inn på sykehuset neste uke ang brenning av slimhinner på livmor da)

Jeg har ikke det nå lengre, elsker hormonspiralen min.
Men da vi var prøvere og jeg hadde min første ORDENTLIGE mens på mange år siden jeg ikke tok p-piller lengre holdt jeg på å dø av smerte føltes det som. Det var da jeg oppdaget varmeflaskens magiske effekt.
Jeg kjøpte to, så jeg kunne legge en på hver side av magen, jeg har smertene liksom i eggstokk-området.
Dette, kombinert med max dose av paracet kombinert med ibux, tok det værste.

Eg bare spyr eg. Men har ikkje så mye smerter som deg tror eg.

2 paralginforte hjelper meg litt

To parlagin to varmeflasker og fosterstilling hjelper litte grann...
Men 2-3 av 5 dager så er jeg som regel hjemme fra jobben...
Hater det[:(][:(]

Håper ting kan bedre seg etter at jeg har fått barn...
Hadde ikke så sterke mesn smerter før jeg begynte på pergo..

Ligger i sengå og gråter[:'(][:'(]
Vrir meg i smerte og trur eg skal dø[:'(][:'(]

Smertestillende funker jo ikke på meg når eg har dei smertene + eg spyr [:'(]

Kommer alltid 3-4 dager før mensen hos meg

jeg har også endo, sliter med MONSTERSMERTER! Til og med under eggløsninga, da å er smertene enorme! Så jeg vet godt når EL er ja..

Jeg bruker Naproxen actavis, 2 om morgen og 2 om kvelden. Å av og til må jeg hive innpå paracet eller ibux i tillegg da..

smertene ble verre etter fødselen, har jeg hatt ei hagel så har jeg skutt meg ! Fy søren noe så vondt, fødselen ble jo bare piss i forhold...[:(] Men satser på å få nr 2 sjapt unna så jeg kan gå litt mere drastisk til verks..

Naproxen actavis
ORIGINAL: Flaskemamma

jeg har også endo, sliter med MONSTERSMERTER! Til og med under eggløsninga, da å er smertene enorme! Så jeg vet godt når EL er ja..

Jeg bruker Naproxen actavis, 2 om morgen og 2 om kvelden. Å av og til må jeg hive innpå paracet eller ibux i tillegg da..

smertene ble verre etter fødselen, har jeg hatt ei hagel så har jeg skutt meg ! Fy søren noe så vondt, fødselen ble jo bare piss i forhold...[:(] Men satser på å få nr 2 sjapt unna så jeg kan gå litt mere drastisk til verks..

Er dette reseptfritt?

ORIGINAL: LilleLavendel

Skal vel strengt tatt ta bare to naproxen og to paracet av gangen men har hendt at jeg, i ren skjær panikk, har doblet den dosen:-/

WOOOORD!!
Jeg må ta naproxen FØR smertene begynner for å ha noen effekt av det da, så det er litt kjipt.. Nå har jeg fått resept på Voltaren som jeg skal kombinere med 1g paracet! Rakk egentlig aldri prøve det, før jeg ble gravid igjen!

Back
Topp