Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg lette i dag for første gang, er 10+4 og fant den ikke. Litt dumt av meg å sjekke så tidlig for sjansen for å ikke finne noe da er jo stor og så blir det en unødvendig bekymring. Tror jeg gir det en uke før jeg prøver igjen og da får mannen min prøve -han er bedre på det enn meg[emoji4] nå skal jeg bare ikke bekymre meg, foreløpig går det helt fint!
Da jeg var gravid med gutten min fant jeg den første gang da jeg var 11+0, men så fant jeg den ikke igjen før 13+0 Det kan være veldig vanskelig å finne den, men denne gang hadde jeg mer erfaring med doppleren, og visste mer hvordan jeg skulle lete, så var heldig og fant den da jeg var 9+4
Jeg fant den 8+4 denne gang! Jeg syns det er mye enklere å gjøre det på meg selv enn på andre, for jeg kjenner kroppen min litt bedre! I tillegg har jeg veldig bra headset som siler ut støy, for det er ikke alltid det høres veldig tydelig!
Før man er 11-12 uker skal man ganske langt ned under skambeinet og i tillegg må man gjerne vri doppleren i alle mulige vinkler og legge en del trykk på!
MEN, en uke senere lette jeg meg ihjel uten å finne den. Så det kommer veldig an på hvordan den lille gjemmer seg. Syns det var veldig stress å ikke finne den, så kommer ikke til å bruke den noe mer tror jeg.
Jordmor fant ikke hos meg rundt 12 uker (det er helt vanlig!). Anbefaler deg å vente litt med det, så slipper du å bli stressa av at du ikke finner [emoji4]
Sist fant mannen den 12+0. Da hadde eg nett vert hos jordmor som ikkje klarte å finne den. Litt seinare på dagen ville mannen prøve å høre etter hjertelyden og han klarte å finne den. [emoji173]️ vi prøver nok kanskje 1-2 ganger i veka tenker eg. Men stresser ikkje [emoji4]
Fant den for noen dager siden Var da 10+4. Vakker lyd. Prøvde i uke 9+0 også men fant den ikke da (tør ikke lete så mye). Lurt å ha på opptak om du plutselig finner hjertelyden❤
Jeg kjøpte doppler sist jeg var gravid men fikk den aldri til å fungere. Kastet den. Trodde virkelig det var et katta i sekken-kjøp. Men ser her at flere finner lyd.