Dere med doppler! (angelsound osv.)

lisa91

Glad i forumet
Leste i en tråd her og forstod at det er flere av dere som har dette.. Hvor er de kjøpt?
Kjenner jeg blir veldig interessert i å ha en sånn, samtidig som jeg vet at jeg ville fått hetta om jeg en dag ikke kunne finne lyden! Bare jeg som "bekymrer" meg for det?

Jeg har fetal doppler og kjøpte den på finn.no inkl gele for 200,- Har prøvd min, men eneste jeg finner ennå er min egen puls... hehe... Men jeg stresser ikke nå, for jeg vet jo det tidlig:) Tviler på at jeg blir stresset senere, da jeg vet at det ikke alltid er sikkert at man klarer å finne hjertelyden:) Men vi er alle forskjellig, så er jo vanskelig å si hvordan du vil reagere... Men jeg er veldig glad for at jeg kjøpte min:):):) Lykke til med valget, selvom jeg ikke var så mye til hjelp:)

Bestilte Angelsound fra en nettbutikk, men ser ut til at den ikke finnes mer.. Hvis du søker på f.eks. Kvasir dukker det nok opp noen treff.

charnelle skrev:
Kjøpte min på http://www.angelsounds.no som er Angelsounds egen nettbutikk. Finnes en del piratkopier der ute, der er den iallefall ekte...

Samme her, og i dag hørte vi for første gang hjertelyden til lille :) Er 10+4 :)

Må man ha en spesiell type gel? Bestilte nettopp angelsound, og forstod det sånn at man kan bruke hva som helst av gel eller fuktighetskrem.. Er det feil?

Men husk at de fraråder at den blir brukt for mye, da de ikke vet om senskader, etter det jeg forstår så maks en gang i uken.....lykke til :)

Back
Topp