Dere med DNB som får tilbake på skatten

Ikke sjekka altinn og ikke penger på konto.
Men normalt får jeg vel en sms når det er klart tror jeg?

Noen får det og andre ikke. Sjekka fra i fjor og der sto det "det er ikke sendt ut sms om denne meldingen" Sjekka de andre brevene jeg har der og det sto det samme. Så jeg får tydligvis ikke sms....
*ønsker seg skattepengene på mandag*

Ringte kemneren jeg også, og det skal bli kjørt på mandag. Så da kommer det i løpet av et par uker *phu* Da slipper jeg å snu på kronene i ferien ;)

Har ikke fått på kontoen, men den ligger klar på altinn, fikk sms om det i dag. samme med mannen min.

¤Woolfmother¤ skrev:
Ringte kemneren jeg også, og det skal bli kjørt på mandag. Så da kommer det i løpet av et par uker *phu* Da slipper jeg å snu på kronene i ferien ;)

Tar det et par uker før vi har det på kto etter det er kjørt? Håpet pengene var på kto på mandag jeg...emoticon

Det sier de, normalen er vel at det tar ett par dager, max, med litt uflaks. Som regel samme dag, men det kommer jo litt ann på banken. 

Jeg har ikke fått, men ser for meg at jeg ikke får før senere pga endringer. Hvor på min side på altinn skal det eventuelt stå? (jeg har aldri fått hverken brev eller sms før da jeg har fått utbetalt i juni.)

Tipper den skal ligge under "mine meldinger", men det gjør ikke det på min. 

*Meya* skrev:
Tipper den skal ligge under "mine meldinger", men det gjør ikke det på min. 

Gjør ikke det her heller, men er vel bare å vente å se! :)

Ser skatteoppgjøret ligger i Altinn på meg også :-D juhu!!da blir detpåfyll på konto til uka!!
En trøst for dere som ikke har noe i Altinn enda er jo at i år er det fortløpende utbetaling. Det vil si det gjøres utbetalinger hver virkedag hele sommeren frem til slutten av oktober...

Jeg syns bare dette er merkelig..

Jeg har en liggende, som står frist desember på? Jeg har fått RF-1030 plutselig, og det står at det er for næringsdrivende, men det står pensjonister og lønnstakere på den.. Det er et utropstegn på den, og det står at den IKKE er levert?? Men det skal jo skje automatisk?? Og så når jeg går inn så står det at jeg kan endre og sende inn fram til fristen i Desember, men det stemmer jo IKKE, for fristen er jo i april..

Over den så ligger det selvmelding 2011.. Betyr det at det er i orden? Eller er alt fucket opp?..

**Moonlight** skrev:
så om det ikke ligger på altinn nå så får man det ikke før senere? :(

Til meg sa en fyr på Skatteetaten at alt før den 25 egentlig er tilfeldig. Han så min sa han, og skjønte ikke hvorfor den ikke lå på Altinn egentlig, og mente at det kanskje var noe forsinkelser i infoen eller noe. 

Tror ikke jeg er e-aktør. :P Virker ikke sånn i alle fall hehe.

Men har uansett alltid brukt å få pengene dagen før, men når jeg husker nærmere etter, kan det vel være sånn at feks mor mi og andre med andre banker, faktisk måtte vente ett par dager etter at det var klart, mens far min og jeg som hadde Postbanken, fikk det samme dagen. For det sendes jo bare ut den dagen. 

Bouncing buttplug skrev:

Jeg har en liggende, som står frist desember på? Jeg har fått RF-1030 plutselig, og det står at det er for næringsdrivende, men det står pensjonister og lønnstakere på den.. Det er et utropstegn på den, og det står at den IKKE er levert?? Men det skal jo skje automatisk?? Og så når jeg går inn så står det at jeg kan endre og sende inn fram til fristen i Desember, men det stemmer jo IKKE, for fristen er jo i april..

Over den så ligger det selvmelding 2011.. Betyr det at det er i orden? Eller er alt fucket opp?..

Akkurat sånn står det på meg også. Tror faktisk det gjorde det i fjor også, hvis jeg ikke husker helt feil? Og jeg har alltid fått penger i juni, også de gangene jeg har hatt endringer, og alltid til den dagen de sier utbetalingene starter. Får vente å se til mandag....

Amorosa skrev:

Bouncing buttplug skrev:

Akkurat sånn står det på meg også. Tror faktisk det gjorde det i fjor også, hvis jeg ikke husker helt feil? Og jeg har alltid fått penger i juni, også de gangene jeg har hatt endringer, og alltid til den dagen de sier utbetalingene starter. Får vente å se til mandag....

Ja, det står på mannen også.. Får vente og se, og ringe på mandag eller noe.

Jeg har bare fått den selvangivelsegreia på mars, hvor det står hvor mye jeg har til gode, kommer det en til altså?
Og vil jeg sannsynligvis ikke få pengene den 25 da?

Løsa skrev:
Jeg har bare fått den selvangivelsegreia på mars, hvor det står hvor mye jeg har til gode, kommer det en til altså?
Og vil jeg sannsynligvis ikke få pengene den 25 da?

Det er visst de som var sånne e-aktører som fikk nå, og ingen andre. Han jeg snakket med, så at min lå der da, og forsto ikke hvorfor den ikke vistes på Altinn, men som han sa, ingenting før den 25 er offisielt, så det er store sjangser for at det kommer mandag på Altinn da. 

Back
Topp