Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringte kemneren jeg også, og det skal bli kjørt på mandag. Så da kommer det i løpet av et par uker *phu* Da slipper jeg å snu på kronene i ferien ;)¤Woolfmother¤ skrev:
så om det ikke ligger på altinn nå så får man det ikke før senere? :(**Moonlight** skrev:
Tror ikke jeg er e-aktør. :P Virker ikke sånn i alle fall hehe.
Men har uansett alltid brukt å få pengene dagen før, men når jeg husker nærmere etter, kan det vel være sånn at feks mor mi og andre med andre banker, faktisk måtte vente ett par dager etter at det var klart, mens far min og jeg som hadde Postbanken, fikk det samme dagen. For det sendes jo bare ut den dagen.
Jeg syns bare dette er merkelig..Bouncing buttplug skrev:
Jeg har en liggende, som står frist desember på? Jeg har fått RF-1030 plutselig, og det står at det er for næringsdrivende, men det står pensjonister og lønnstakere på den.. Det er et utropstegn på den, og det står at den IKKE er levert?? Men det skal jo skje automatisk?? Og så når jeg går inn så står det at jeg kan endre og sende inn fram til fristen i Desember, men det stemmer jo IKKE, for fristen er jo i april..
Over den så ligger det selvmelding 2011.. Betyr det at det er i orden? Eller er alt fucket opp?..
Amorosa skrev:
Jeg syns bare dette er merkelig..Bouncing buttplug skrev:
Jeg har en liggende, som står frist desember på? Jeg har fått RF-1030 plutselig, og det står at det er for næringsdrivende, men det står pensjonister og lønnstakere på den.. Det er et utropstegn på den, og det står at den IKKE er levert?? Men det skal jo skje automatisk?? Og så når jeg går inn så står det at jeg kan endre og sende inn fram til fristen i Desember, men det stemmer jo IKKE, for fristen er jo i april..
Over den så ligger det selvmelding 2011.. Betyr det at det er i orden? Eller er alt fucket opp?..
Akkurat sånn står det på meg også. Tror faktisk det gjorde det i fjor også, hvis jeg ikke husker helt feil? Og jeg har alltid fått penger i juni, også de gangene jeg har hatt endringer, og alltid til den dagen de sier utbetalingene starter. Får vente å se til mandag....
Jeg har bare fått den selvangivelsegreia på mars, hvor det står hvor mye jeg har til gode, kommer det en til altså?Løsa skrev:
Og vil jeg sannsynligvis ikke få pengene den 25 da?