Dere med cybex sirona

MiaDenPia

Elsker forumet
Som har barn som sitter bakovervendt, hva salgs bil har ďere, hvor lang er personen som sitter i setet foran og sitter vedkommende godt?

Vi har VOLVO v60. Har sirona'n bak passasjersetet, jeg er 174 lang og sitter helt fint. ( må ha stolryggen en tanke rettere opp enn jeg ønsker, men det er vanesak.) har følt det som trangt nå når jeg går gravid, men det er jo naturlig. :)

Har denne bilen til pappa. Han har en Passat personbil. Ganske liten i forhold til min Passat stasjonsvogn. De som sitter foran sitter godt de altså... Jeg syns iallfall det er god plass. Verre med snuppa, fordi hun er så lang...

Har denne bilen til pappa. Han har en Passat personbil. Ganske liten i forhold til min Passat stasjonsvogn. De som sitter foran sitter godt de altså... Jeg syns iallfall det er god plass. Verre med snuppa, fordi hun er så lang...[/QUOTE

Hvordan synes du plassen er i de ulike som du nevner ?

Kjører audi q7, har setet bak føreren. Mannen er 1.85 og sitter godt :)

Har Chevrolet Tahoe, så vi kjører i praksis lastebil. Veldig god plass, heldigvis.
Hadde setet i en VW Passat en gang, sambo satt foran og hadde helt ok plass.

Jeg syns det er god plass altså... Både i passaten og personbilen. I passaten er det selvfølgelig veldig god plass da! Men ikke noe ille i den andre heller. Ser på det som uproblematisk.

Det eneste er at når barna blir lange i beina så er det dårligere plass for deres del da... Men det er ikke et problem at beina må krøkes litt sammen (med mindre det blir ubehagelig for barnet selvfølgelig).

Har en Volvo V60. Setet er plassert bak passasjersetet, og syns det er helt grei plass (er 1.69) :) hadde sikkert hatt setet litt lenger bak om det hadde vært plass, men er ikke sånn at jeg føler det er trangt.

Har en eller annen Subaru . Setet er plassert bak passasjersete. Bilen er veldig romslig. Elsker setet <3

Ford Focus 2011.
Jeg er 168 og sitter forholdsvis bra. Stolen er ikke helt fremme i dashbordet :)

Back
Topp