Dere med campingvogn, hvilken bil?

heksa

Elsker forumet
Ja hvilken bil har dere? Vi skal kjøpe bil nå til våren og må kjøpe en som er i stand til å trekke en ok vogn. Ca 13-1500 kg. Vi har max 150 000 kr å bruke på bilen. Har 3 unger, så må være ok plass i baksetet også. Bare 1 barn i sete.

Vi har en Volvo 940 fra 1995. Men sharan er en god bil til barn og kan dra en del hvis jeg ikke husker feil. Er en app man kan laste ned fra statens vegvesen hvor man bare trenger å trykke inn bilens skilt nr for å finne ut hvor mye de kan trekke.

Tror jeg hadde prøvd vw touran eller Ford s-Max. Vi vurderte de bilene når vi vurderte campingvogn.

(Ble ikke vogn, og da heller ikke noen av de bilene)

Vi har en Volvo 940 fra 1995. Men sharan er en god bil til barn og kan dra en del hvis jeg ikke husker feil. Er en app man kan laste ned fra statens vegvesen hvor man bare trenger å trykke inn bilens skilt nr for å finne ut hvor mye de kan trekke.
Sharan ja, den hadde vi ikke tenkt på! Takk takk.

Vi har Toyota Land Cruiser som trekkbil.. hadde 90-serie før, men byttet til 120 serien nå så er spent på hvordan den er å dra med (ikke prøvd enda). Har ei Adria på 1900 kg.

(har snart 4 barn så har 7 seter)

Back
Topp