Dere med britax barneseter til barna

*Kula*

Elsker forumet
jeg skal ha et sete nr 2 til minste mann for å ha i mamma's bil. hvilket sete bør jeg gå for ?
britax two way elite eller britax hi-way ?
mamma har ikke så stor bil så må ikke ta for mye plass.

eh, vi har et bakovervendt britax sete som får plass i mammas yaris. Men aner pokker ikke hva det heter (ikke vi som kjøpte det). det er fra 0-25 kg med støtteben bak og stropper til å feste i setet foran. Har googla bilder men synes ingen ligner [8D]

ORIGINAL: Azoria

eh, vi har et bakovervendt britax sete som får plass i mammas yaris. Men aner pokker ikke hva det heter (ikke vi som kjøpte det). det er fra 0-25 kg med støtteben bak og stropper til å feste i setet foran. Har googla bilder men synes ingen ligner [8D]

Hi way? eller en av di som er utgått???

tror jeg ville ha gått for hi way[:)]

ORIGINAL: ~Vimsa~

ligner på hi way, men er allikevel usikker. vi har ikke bil så jeg ser ikke setet daglig (sitter i svigers sin bil). mulig det er utgått altså.

ligner på hi way, men er allikevel usikker. vi har ikke bil så jeg ser ikke setet daglig (sitter i svigers sin bil). mulig det er utgått altså.

vil nok tru det er et hi way dere har, endten hi way1 som kan se litt anderledes ut enn hi way2 eller det som het (hi way) secura. tipper det da du sier 0-25 kg med støtteben og foranklingseler så er det dette sete som passe beskrivelsen. Og kjennemerke for dette sete er: tar liten plass!

vi har hatt alle britax stolene, og jeg liker hi way best[:)]

ORIGINAL: veteran

vil nok tru det er et hi way dere har, endten hi way1 som kan se litt anderledes ut enn hi way2 eller det som het (hi way) secura. tipper det da du sier 0-25 kg med støtteben og foranklingseler så er det dette sete som passe beskrivelsen. Og kjennemerke for dette sete er: tar liten plass!

tror du har rett. litt vanskelig når jeg ikke får sett på setet akkurat nå. har prøvd å leite etter navnet på selve setet også, men finner ikke. Er bare at jeg ser for meg sidebeskyttelse ved hodet enn på bildet. at "vingene" går litt mer ut? kan hende det bare er noe jeg tror også. Nå må jeg ta bilde av det neste gang og legge ut så noen kan fortelle meg hvilket sete vi har [8D]

er disse setene lett og montere? å tar de mye plass?
Vi har et akta graco cosmic comfort sete som vi kan bruke, men det er så sinnsykt tungt og montere å vi har feilmontert det en gang før da største gutten var mindre. (endte til slutt opp med at vi kjøpte duo logic til vår bil siden det er isofix)

Vi trenger rett å slett et lett montert sete som er bakovervent

Vi har hi-way og er veldig fornøyd. Fikk fint plass til det sete + 2 til i en chrysler neon, så det tar ikke så stor plass.

ORIGINAL: *Kula*

Vi har et akta graco cosmic comfort sete som vi kan bruke, men det er så sinnsykt tungt og montere å vi har feilmontert det en gang før da største gutten var mindre. (endte til slutt opp med at vi kjøpte duo logic til vår bil siden det er isofix)

Det er kjempelett å montere, du kan ikke gjøre feil, bare få de i butikken til å vise deg med en gang [:)] Det tar veldig liten plass til å være bakovervendt...

ORIGINAL: FrøkenFryken

ORIGINAL: *Kula*

Det er kjempelett å montere, du kan ikke gjøre feil, bare få de i butikken til å vise deg med en gang [:)] Det tar veldig liten plass til å være bakovervendt...

jeg bor bak ræva på vår hærre så får ikke sett i no butikk[8D]her er det nettshopping for alle penga [;)]

Vi har hatt Secura (det er ca samme som Hi-Way, bare utgått) og Har TWE nå.

Mest fornøyd med Securaen, fordi hun satt høyt, fint og i midten bak. Problemet er at hun ble litt for lang for det. Eller, hun passer nok fremdeles, men hun har bedre beskyttelse i TWE-en nå.

Back
Topp