Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Azoria
eh, vi har et bakovervendt britax sete som får plass i mammas yaris. Men aner pokker ikke hva det heter (ikke vi som kjøpte det). det er fra 0-25 kg med støtteben bak og stropper til å feste i setet foran. Har googla bilder men synes ingen ligner [8D]
ORIGINAL: ~Vimsa~
eh, vi har et bakovervendt britax sete som får plass i mammas yaris. Men aner pokker ikke hva det heter (ikke vi som kjøpte det). det er fra 0-25 kg med støtteben bak og stropper til å feste i setet foran. Har googla bilder men synes ingen ligner [8D]
Hi way? eller en av di som er utgått???
tror jeg ville ha gått for hi way[:)]
ligner på hi way, men er allikevel usikker. vi har ikke bil så jeg ser ikke setet daglig (sitter i svigers sin bil). mulig det er utgått altså.
ORIGINAL: veteran
ligner på hi way, men er allikevel usikker. vi har ikke bil så jeg ser ikke setet daglig (sitter i svigers sin bil). mulig det er utgått altså.
vil nok tru det er et hi way dere har, endten hi way1 som kan se litt anderledes ut enn hi way2 eller det som het (hi way) secura. tipper det da du sier 0-25 kg med støtteben og foranklingseler så er det dette sete som passe beskrivelsen. Og kjennemerke for dette sete er: tar liten plass!
ORIGINAL: *Kula*
er disse setene lett og montere? å tar de mye plass?
Vi har et akta graco cosmic comfort sete som vi kan bruke, men det er så sinnsykt tungt og montere å vi har feilmontert det en gang før da største gutten var mindre. (endte til slutt opp med at vi kjøpte duo logic til vår bil siden det er isofix)
Vi trenger rett å slett et lett montert sete som er bakovervent
ORIGINAL: FrøkenFryken
ORIGINAL: *Kula*
er disse setene lett og montere? å tar de mye plass?
Vi har et akta graco cosmic comfort sete som vi kan bruke, men det er så sinnsykt tungt og montere å vi har feilmontert det en gang før da største gutten var mindre. (endte til slutt opp med at vi kjøpte duo logic til vår bil siden det er isofix)
Vi trenger rett å slett et lett montert sete som er bakovervent
Det er kjempelett å montere, du kan ikke gjøre feil, bare få de i butikken til å vise deg med en gang [:)] Det tar veldig liten plass til å være bakovervendt...