Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: toneany
Jeg har ikke bonusbarn da, men har vært et.
Om du altså er stemor til et eller flere barn, ville jeg kontaktet mor for å høre hva hun hadde tenkt. Pakkekalender er kanskje greit, så h*n/de kan ta med seg de som skal åpnes mens de er hos den andre forelderen?
Og om dere avtaler litt om hvordan innholdet skal være, så kan det jo koordineres litt så ingen opplever at det blir veldig urettferdig. [:)]
ORIGINAL: *Vipsen*
Om du altså er stemor til et eller flere barn, ville jeg kontaktet mor for å høre hva hun hadde tenkt. Pakkekalender er kanskje greit, så h*n/de kan ta med seg de som skal åpnes mens de er hos den andre forelderen?
Og om dere avtaler litt om hvordan innholdet skal være, så kan det jo koordineres litt så ingen opplever at det blir veldig urettferdig. [:)]
Er stemor til en jente ja. Hun har pakkekalender hjemme hos mora, og forventer å få det samme her hos oss også, selv om hun bare er her 4-6 dager i løpet av adventstida. Jeg prøvde å foreslå i fjor at hun kunne få pakker de dagene hun var her, pluss at hun fikk en skjokoladekalender i tillegg, men det slo ikke så godt an. [&:]
Tenkte a jeg måtte høre hva som var vanlig...
ORIGINAL: *Vipsen*
Sign. [;)]
Er stemor til en jente ja. Hun har pakkekalender hjemme hos mora, og forventer å få det samme her hos oss også, selv om hun bare er her 4-6 dager i løpet av adventstida. Jeg prøvde å foreslå i fjor at hun kunne få pakker de dagene hun var her, pluss at hun fikk en skjokoladekalender i tillegg, men det slo ikke så godt an. [&:]
Tenkte a jeg måtte høre hva som var vanlig...
Vet du, om hun alt har en kalender så syntes jeg at det "riktige" er at hun enten tar med seg gaver fra den når hun er hos dere, eller så får hun pakker av samme kaliber som du evt gir til dine når hun er hos dere, men ingen ekstra hjemme de dagene. Syntes det skal være likt. [:)]
Og det er jo definitivt urettferdig om hun får to hele pakkekalendere.