dere med besafe stol

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
vi har kjøpt besafe x3 , og idag kjørte vi vår første langtur med den,, og HERREGUUUUD, hode til Nathalie datt jo hele tiden "ned", så hun fikk jo aldr isovnet skikkelig :(

noen flere som sliter med det å har noen tips?

Her sitter Benjamin kjempefint i sete, har sovet mange ganger i bilen og aldri hatt problemer med at hodet detter ned! X3 har jo forbedret "sovestilling" også, du har på det hakket som gjør at sete ligger mest bakover eller?

Vet det er mange som sliter med det samme. Tantungen min fant ut at han måtte sove med hodet oppover på en måte for å slippe at det falt ner. Kristoffer sliter ikke med det, han bare legger seg til siden [:)]

ORIGINAL: *Høna*

Her sitter Benjamin kjempefint i sete, har sovet mange ganger i bilen og aldri hatt problemer med at hodet detter ned! X3 har jo forbedret "sovestilling" også, du har på det hakket som gjør at sete ligger mest bakover eller?

ja har stilt det inn slikt ja [:D]

ORIGINAL: mammabenti

ORIGINAL: *Høna*

ja har stilt det inn slikt ja [:D]

Da er det nok bilen deres som gjør det, er stor forskjell på seter i de forskjellige bilene, Spør på generell, lurer på om det er mulig med en sånn nakkestøtte!

Vi hadde samme problemet før. Men tror kanskje vi tok det i bruk litt tidlig. Nå sitter hun kjempe fint i det og sover i en god stilling.

Men tidligere brukte vi en pute, ligner på en nakkepute. Kjøpte den på nettet til under 100 kr og den fungerte kjempe bra. Putet den rundt hode fremme når hun sovnet så sov hun kjempe fint.

Vi hadde sete først i audien vår.. (A4 stasjonsvogn) da slet vi med det samme, men så byttet vi det over til golfen min og der sitter han og sover så godt atte[:)] Spørs litt på hvordan baksetet deres skrår sa de til oss[;)]

Dennis sover kjempe godt i det, legger hodet bakover og sover kjmepe godt [:)]

Er det ikke besafe som har sånn monteringspute?
edit: trodde jeg hadde sett det.. men tar kanskje feil.

Noen biler har svært hellende seter i forhold til andre...

ORIGINAL: Annelise og Dennis

Dennis sover kjempe godt i det, legger hodet bakover og sover kjmepe godt [:)]

nathalie legger hode bak,men når hun sovner kommer det fram :(

Hadde samme problemet, og stilte mye på det for å bli fornøyde.
Vi stilte ned den stanga som går i bakken (har dere iso fix så vet jeg ikke).
Denne sangen gjorde at setet helte for mye slik at han tippet litt fram, nå er
stanga stilt ned, og "sovestillingen" helt nede og han sitter og sover GODT [:)]

ORIGINAL: mammamilla

stanga stilt ned, og "sovestillingen" helt nede og han sitter og sover GODT [:)]

ooooh takk for tipset ;D;D for prøve i morgen[:D]

ORIGINAL: mammamilla

Det er stang på isofix sete også, bare forankringsselene man slipper [:)]

Back
Topp