Dere med BeSafe Izi Kid x3 og GOD PLASS i bilen!

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Fortell meg hvordan bil dere har!! ;) Jeg er lei av å ha det trangt!

Ford S-max ;)

Kunne hatt 3 stk av de ved siden av hverandre uten problem..

Flere? :) Vi er på jakt etter ny bil nemlig. Greit å vite litt hva man bør se etter!

Det har nettopp kommet ut store oversikter fra NAF om hva som er de sikreste bilene, og hvilke biler som er mest driftssikre. Jeg hadde tatt utgangspunkt i dem, og SÅ gått etter plassen, men det er jo bare meg...

Sicily skrev:
Det har nettopp kommet ut store oversikter fra NAF om hva som er de sikreste bilene, og hvilke biler som er mest driftssikre. Jeg hadde tatt utgangspunkt i dem, og SÅ gått etter plassen, men det er jo bare meg...

Hihi, ja, det er klart, men nå kommer jeg jo ikke til å handle bil etter hva noen her inne har foreslått, men heller titte på Finn.no litt utifra hvilke biler jeg vet har plass til et sete jeg i teorien elsker ;-) Men i en liten bil blir det farlig trangt! Og det er jo kjipt å kjøpe en bil som gjør at det blir like trangt ;)

Vi har toyota avensis stasjonsvogn. Samme farge som linken på finn :)

Toyota Carina E 95 modell

Vi har peugot 3008 som jeg trodde hadde god plass.. men NEI.. den som sitter forran bilstolen har ikke akkurat god beinplass.. jeg tror 5008 er MYE bedre... 

Vi kjører Ford Mondeo 2008 modell og har to Besafe izi + et maxi cosi babysete, alle bakovervendte. Det er ikke god plass mellom barnesetene, men god plass i lengden. Jeg er 183 høy og sitter godt både som sjåfør og passasjer. 

Vi har Ford Mondeo 2006 modell. 3 barn bakovervendt

passat -08

Oceania skrev:
Vi har peugot 3008 som jeg trodde hadde god plass.. men NEI.. den som sitter forran bilstolen har ikke akkurat god beinplass.. jeg tror 5008 er MYE bedre... 

Vi har en 5008.
Den har mye mer plass enn 3008, ja.
Vi har også kjøpt BeSafe Izi Kid x3 til den i magen. Har naturligvis ikke begynt å bruke den enda, men har prøvd den, og hadde ikke noe plassproblemer.

Til trådstarter:
Når du prøverkjører en bil, ta med deg setet og prøv det.

Back
Topp