Dere med bekkenløsning

Chantii

Betatt av forumet
Gjør det vondt når babyen beveger på hodet?
Min ligger med hodet ned og det kjennes ut som det er godt nede i bekkenet. Når den beveger hodet gjør det forferdelig vondt og jeg jeg vrir meg av smerte. Må puste meg igjennom smerten, synger og stryker på magen for at den skal roe seg..auu.
Hvordan blir det da under fødselen.... grøsser ved tanken. Hadde ikke bekkenløsning sist, så hadde ingen slike smerter da.

Det gjorde vondt når han holdt på å festa seg, men det skyldtes vel egentlig mer nedpress..
Men om du sliter veldig med bekkenløsninga så vil jeg anbefale deg å gå til akupunktur.. Jeg var i går, og i dag er bekkenet så godt som nytt [:D]

Ok. Kanskje jeg skal prøve det da. Blir litt engstelig for at bekkenet fortsatt er vondt etter fødsel og.

Kjenner mer at det stikker en del.. Men går jevnlig til fysio, og det hjelper masse!!

ORIGINAL: Merri24

Kjenner mer at det stikker en del.. Men går jevnlig til fysio, og det hjelper masse!!

jeg går også til fysio, og syns det hjelper veldig, men det er ingenting sammenlignet med akupunkturen [:D]
føler ikke jeg har behov for fysio lengre jeg [:D]

den beste "meddisin" for bekkenløsning er faktisk og føde.
di fleste blir bra i bekkenet etter kvart når di har født.men noen kan slite lenger,og noen blir plaget veldig lenge.
akkupunktur er en fin ting men hjelper desverre ikkje alle det samme gjelder fysio,men det er vert forsøke!
lykke til!vet korleis du har det!

ORIGINAL: jcma

den beste "meddisin" for bekkenløsning er faktisk og føde.
di fleste blir bra i bekkenet etter kvart når di har født.men noen kan slite lenger,og noen blir plaget veldig lenge.
akkupunktur er en fin ting men hjelper desverre ikkje alle det samme gjelder fysio,men det er vert forsøke!
lykke til!vet korleis du har det!

Så sant, så sant [:)] nå er jo desverre ikke fødsel noe man kan velge å gjøre før babyen vil ut selv da [8D]

Back
Topp