Dere med bekkenløsning

ToStoreOgEnLiten

Blir kjent med forumet
Har hatt bekkenløsning med de to andre også, men de er nå 7 og 9 år, så jeg husker ikke hvordan det kjentes ut med dem!

Hvor har dere vondt og hva gjør dere for å lette hverdagen?

Har hatt masse kynnere i det siste, pluss vondt nederst i magen/skambeinet ned mot "høna". I tillegg til verk nederst i ryggen og på innsiden av lårene.
Klarer ikke skille hva som er hva ;-) vært på føden for sjekk, så alt skal være i orden med livmorhalsen og veslemor i magen

Høres dessverre ut som det er bekkenløsning du har :(

For min del er det det du beskriver der, i tillegg til at det hindrer meg i å gå eller bevege meg..

Kjentes nesten ut som nedpress, pluss verk i ... Så jeg ble redd det var fare for at kynnerne hadde satt i gang noe. Men det var heldigvis ikke det. Husker jeg hadde vondt i korsryggen og litt gangstere sist. Men ikke slik som dette, verker jo i hele underlivet :-(
Fått henvisning til Fysio, er du hos Fysio?

Har hatt bekkenløsning med de to andre også, men de er nå 7 og 9 år, så jeg husker ikke hvordan det kjentes ut med dem!

Har hatt masse kynnere i det siste, pluss vondt nederst i magen/skambeinet ned mot "høna". I tillegg til verk nederst i ryggen og på innsiden av lårene.
Klarer ikke skille hva som er hva ;-) vært på føden for sjekk, så alt skal være i orden med livmorhalsen og veslemor i magen

Jeg har hatt småvondt i flere uker nå. Blir verre om jeg går eller løpte litt her om dagen faktisk, for å rekke buss. Og da fikk jeg vondt i høna å.. :( tar det bare med ro i grunn :).. mitt eneste tips..

Det eneste som fungerer for meg er å begrense den daglige aktiviteten. Har også effekt av svømming i terapibasseng.

Det er så kjedelig og vondt med BL. Har det selv.
Jeg får vondt i tompa og på sidene og litt nedover i låra på baksida. Jeg gjør litt yoga, pust og strekking/tøying, all annen aktivitet gjør det bare værre :/
Sover med pute mellom beina

Jeg sliter med bekkenløsning. Jobber redusert- går på bassengtrening og går til manuellterapeut. Så tar jeg mye hensyn til egne begrensninger. Blir mye tid på sofaen

Jeg sliter med bekkenløsning. Jobber redusert- går på bassengtrening og går til manuellterapeut. Så tar jeg mye hensyn til egne begrensninger. Blir mye tid på sofaen
Æsj så kjedelig bekkenplager er.. Har også begynt å slite veldig i de siste dagene. Strålinger nedover låret, verk i symfysen og vondt i korsryggen. Virker som det eneste som hjelper er å ta det med ro og legge seg ned (med bbhugme mellom beina). Jobber du mye? Jeg jobber 60%..

Æsj så kjedelig bekkenplager er.. Har også begynt å slite veldig i de siste dagene. Strålinger nedover låret, verk i symfysen og vondt i korsryggen. Virker som det eneste som hjelper er å ta det med ro og legge seg ned (med bbhugme mellom beina). Jobber du mye? Jeg jobber 60%..

Jeg jobber 70%- men det går ikke lenger. Har ny time hos legen på onsdag og må nok ned til 50% Så håper jeg at jeg kan klare det en god stund fremover. Vil gjerne jobbe lengst mulig. Da går tiden litt fortere også.

Jeg jobber 70%- men det går ikke lenger. Har ny time hos legen på onsdag og må nok ned til 50% Så håper jeg at jeg kan klare det en god stund fremover. Vil gjerne jobbe lengst mulig. Da går tiden litt fortere også.
Enig i det å jobbe lengst mulig. Håper legen hører på deg og at det blir bedre med 50%. Jeg får også se hvordan det går framover. Heftig å jobbe i Bhg nå.

Back
Topp