dere med bekkenløsning.. :)

fruvår

Snart tobarnsmor <3
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Eg kom på ein ide i går som eg har testa ut i natt. Vi hadde fleire dobble silkesengetrekk liggende, så eg fant fram eit, og tredde på overmadrassa vår, og det funka flott! :) Berre eit lite tips, om dere har slike liggende.. så kan det fungere nett som silkelaken. Ikkje at eg sover så mykje betre likevel, siden det verker slik i kroppen, men det vart sååå mykje enklere å snu seg i senga :)

Har vurdert å skaffe meg silkelaken selv. Vi bruker det på jobben for å snu brukerne i senga, og da blir det jo så lett. Jeg må snu meg nesten hver halvtime, så søvnen er ikke akkurat på topp kan man si :-P

Ikke dum idé. Har ikke bekkenløsning selv, men alt er et ork uansett så må muligens låne med meg ett jeg og :) Har allerede sneket meg til en kladd som skal ligge klar til oktober når vannet kan gå :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har vurdert å skaffe meg silkelaken selv. Vi bruker det på jobben for å snu brukerne i senga, og da blir det jo så lett. Jeg må snu meg nesten hver halvtime, så søvnen er ikke akkurat på topp kan man si :-P

Kor du jobba hen? :-) er sjøl sjukepleier og jobber på dement avd :-) har ikkje sett dobbelt silkelaken, og har du dobbel overmadrass vil nok det bli vanskelig å feste. Det doble silkesengetøyet har eg kjøpt tidligere på Jysk trur eg. Koster ikkje mykje :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kor du jobba hen? :-) er sjøl sjukepleier og jobber på dement avd :-) har ikkje sett dobbelt silkelaken, og har du dobbel overmadrass vil nok det bli vanskelig å feste. Det doble silkesengetøyet har eg kjøpt tidligere på Jysk trur eg. Koster ikkje mykje :-)

Jobber i en bolig for multi funksjonshemmede. Jeg har ikke sett det jeg heller, men på jobben så har vi sånne super glatte stoffbiter, typ 1x1 m. De kan man evt legge under lakenet, og da blir de ikke så glatte, men de hjelper til når du skal snu deg :-) de kan man og bruke når man skal inn og ut av bil. Da bare legger du litt under den ene rompeballa også bare sklir man seg til siden og ut. Husker ikke helt hva det heter, men siden jeg sliter så fælt nå, så regner jeg med at jeg kan ha bruk for det senere i sv.skapet. Tenkte å høre med fysioen om jeg kan låne av kommunen, for de er dyre :-P

Jeg hadde veldige leddsmerter i begynnelsen av graviditeten. Fikk besøk av ergoterapeut som søkte og skaffet to dobbeltlaken i "silke"
fra hjelpemiddelsentralen. Funker veldig bra!

Smart :-) ja, smart å låne i stede. Sist måtte eg ha krykker, og eg begynner vel å nærme meg det no snart. Håper å vente til ferietida er over da :-) liker ikkje å innsjå fakta ;-) hihi

Smart :-) ja, smart å låne i stede. Sist måtte eg ha krykker, og eg begynner vel å nærme meg det no snart. Håper å vente til ferietida er over da :-) liker ikkje å innsjå fakta ;-) hihi

Jeg kunne knapt gå fra senga til badet om morra, men ikke bekkenløsning da, hender, føtter og knær var betente. Fikk både rullestol og arbeidsstol til kjøkkenet og dusjkrakk fra kommunen. Akt unntatt lakenet fikk jeg fra kortiddslageret så det fikk jeg dagen etter. Brukte rullestolen på 17. mai og på Metallicakonsert :) Trenger den ikke så mye nå, har knaska kortisontabletter i noen uker så jeg er bedre, men de rette hjelpemidlene er gull verdt når man trenger de :) Helt gratis var det også!

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg kunne knapt gå fra senga til badet om morra, men ikke bekkenløsning da, hender, føtter og knær var betente. Fikk både rullestol og arbeidsstol til kjøkkenet og dusjkrakk fra kommunen. Akt unntatt lakenet fikk jeg fra kortiddslageret så det fikk jeg dagen etter. Brukte rullestolen på 17. mai og på Metallicakonsert :) Trenger den ikke så mye nå, har knaska kortisontabletter i noen uker så jeg er bedre, men de rette hjelpemidlene er gull verdt når man trenger de :) Helt gratis var det også!

Sent from my iPad using BV Forum

Uff da, høres forferdelig vondt ut! Flott at du fekk gode hjelpemiddel fra kommunen. :) Ja, hjelpemidlene kan auke livskvaliteten betraktelig. Smertene begynner å rive mykje i kroppen kjenner eg, så eg må nok snart takke ja til krykker. Håper at eg slipper andre hjelpemidler. Masse lykke til! Håper at formen din held seg stabil i vekene framover. :)

Håpe virkelig eg sleppe krykker og rullestol...men trur eg ska øka opp behadlingo hos fysio t 2 gonga i veko...

Back
Topp