Noen tips og råd til en som ikke kan gå ut av ytterdøra uten å få vond rygg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå ble jeg litt klokere. Har forsøkt å forklare til mannen hvordan det er å stå i ro. Detble til at jeg beskrev det som stømning ned og opp fra rumpa/korsrygg. Det er så intenst at jeg blir kvalm og det kjennes ut som at det tuller med fordøyelsen (vodter går rett i magen her)..Det kan stangnere om du styrker bekkenet så jeg ville kontaktet lege så fort som mulig!!
Verste for meg og sist var å stå i ro og å gå for jeg hadde sånn strømninger nedover føttene så jeg fikk ikke flyttet føttene framover..
Kontakt lege du, heller før enn senere
Ikke sitte lenge... :O åjda...Det kan være bekkenløsning også, og da anbefaler jeg kiropraktor/manuellterapeut. Ligge på sofaen med pølsepute under knærne hjelper meg ikke høye heler og ikke stå eller sitte lenge av gangen.
Ikke sitte lenge... :O åjda...
Pute i natt! Himmel!!Knipeøvelser for å styrke bekkenbunnen, og som de andre her sier...få deg time til fysioterapat eller kiropraktor. Kanskje få deg et støttebelte for bekkenet.
Husk å ha pute mellom knærne når du skal sove.