Dere med bekkenløsning

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jeg har hatt helt syke smerter og klarte ikke gå alene. Det endte med at hjelpesentralen måtte komme med krykker til meg. Jeg fikk også en stol til å ha i dusjen. Jeg er sykmeldt allerede, og det er 10 uker igjen. Føler det bare blir verre og verre. Har ikke mulighet til å trene fordi jeg har så vondt. Har det blitt verre med dere andre som har bekkenløsning?

Det hørtes ikke noe gøy ut :( Ei på bassengtreningen jeg har gått på har også brukt krykker! Jeg fikk så vondt av henne! Jeg klarer heldigvis å gå selv, men har mye vondt! Får innimellom noen sinnsyke smerter i symfysen! Ikke noe gøy når det er is og glatt ute nå heller! Bruker bilen mye om dagen for å si det sånn! Får du bra behandling hos fysio eller kiropraktor?

har blitt værre men klarer de to øvelsene jeg har fått fra fysioterapeuten som tar sånn 10 minutter men det gjør godt vondt når jeg gjør dem.
er hjemmeværende å samboeren gjør egentlig alt her hjemme føler meg så ubrukelig av å til siden jeg ikke klarer å gjøre så mye hjemme, klarer så vitt å lage middag men samboeren må av å til ta over matlagingen siden jeg får så vondt. huff å dette skal man ha i 9 uker til. skal til fysioterapeuten imorn så får håpe jeg blir bedre etter å ha vært der.
håper du blir bedre å ikke værre for bekkenløsning er jo ikke så deilig :)

Åhh, det hørtes ikke bra ut!
Når mine plager begynte ble jeg 40%sykemeldt! Det er vel 1.5 mnd siden. No er jeg 95% bedre/bra i bekkenet og trener 4-5 ganger i uken! Så her blir det bare bedre og bedre! :)

Har ikke hatt noe smerter i bekken før i dag. Har vasket rundt i leiligheta til søstra mi. Resultatet er at jeg ikke klarer å sove. Er så utrolig trøtt, men gjør så ufattelig vondt! Begynte med litt i halebeinet før det plutselig "tok av", så nå verker det i hele bekkenet mitt. Kan dette være bekkenløsning, eller er det noe annet??

Er ikke låsning du har fått da? Sånne akutte smerter høres ut som låsning.

Hos meg går det opp og ned i perioder. Har ikke de strålingene nedover beina som jeg hadde før. Men nå klarerjeg nesten ikke stå før jeg føler hele ryggen skal knekke av.. Så på en måte er det bedre, på en annen måte verre..

Er ikke låsning du har fått da? Sånne akutte smerter høres ut som låsning.
Jo, det også. Kjempesmerter i korsryggen og strålinger nedover bena. Er på vei til legen i dag også for å finne ut av hva vi gjør videre.

Har ikke hatt noe smerter i bekken før i dag. Har vasket rundt i leiligheta til søstra mi. Resultatet er at jeg ikke klarer å sove. Er så utrolig trøtt, men gjør så ufattelig vondt! Begynte med litt i halebeinet før det plutselig "tok av", så nå verker det i hele bekkenet mitt. Kan dette være bekkenløsning, eller er det noe annet??
Det kan godt være bekkenløsning/låsning

Hos meg er det kun ille hvis jeg har beveget meg mye. Å stå/gå er det værste. Men dersom jeg ligger på sofaen en halv dag så er jeg bedre igjen, så slik får jeg det til å gå med å ta nok pauser

Blir alltid bekymra for om det kan være blodpropp når jeg hører om så store smerter som også går ned i beina! Kjenner et par som har hatt det... Følg med på om beinet hovner opp og om det blir varmt!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp