dere med bekkenløsning… :)

fruvår

Snart tobarnsmor <3
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Eg kom på ein ide i går som eg har testa ut i natt. Vi hadde fleire dobble silkesengetrekk liggende, så eg fant fram eit, og tredde på overmadrassa vår, og det funka flott! :) Berre eit lite tips, om dere har slike liggende.. så kan det fungere nett som silkelaken. Ikkje at eg sover så mykje betre likevel, siden det verker slik i kroppen, men det vart sååå mykje enklere å snu seg i senga :)

Godt tips:D

Jeg sover med ammepute eller dyne brettet mellom bena:p hjelper mye for meg iallefall

Sover med glatt nattkjole/pysj for samme formål :D

Godt tips:D

Jeg sover med ammepute eller dyne brettet mellom bena:p hjelper mye for meg iallefall

Ja, det gjer eg også, men litt stress for eg må snu meg ofte og mykje på natt… så da hjelper det med glatt underlag. :)

Den var veldig fin, men hvordan skal du få snudd deg i den? jeg snur meg ganske mange ganger iløpet av natta og da er det enklere å bare snu seg med en stor pute mellom beina

Eg ser for meg at ein må rulle rundt med denne.., hehehe. Slutt på snuing om natta da ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg kom på ein ide i går som eg har testa ut i natt. Vi hadde fleire dobble silkesengetrekk liggende, så eg fant fram eit, og tredde på overmadrassa vår, og det funka flott! :) Berre eit lite tips, om dere har slike liggende.. så kan det fungere nett som silkelaken. Ikkje at eg sover så mykje betre likevel, siden det verker slik i kroppen, men det vart sååå mykje enklere å snu seg i senga :)

Takk. Jeg har sengesett i silke, har helt glemt :) Brukte hele sommer i forrige svangerskap :)

Kjempe tips!
Tror jeg må jage mannen avgårde å få tak i til meg :)

Back
Topp