dere med be safe x2 eller x3 seter

KineMor1

Forelsket i forumet
den lille støtteputen som går fra rompa og litt opp på ryggen, er det meningen at den ved et tidspunk skal fjernes?Eventuellt når? Da vi fikk setet vårt montert i bilen hos BH, så fikk vi ikke med noe som helst bruksanvisning - så jeg har nada peiling.

Er det den bodyhuggeren du mener? Den er beregnet på de minste barna, om du føler det blir trangt med den tar du den bare bort. Har ikke noe å si for sikkerheten, bare komforten svarte HTS meg i en mail[:)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Er det den bodyhuggeren du mener? Den er beregnet på de minste barna, om du føler det blir trangt med den tar du den bare bort. Har ikke noe å si for sikkerheten, bare komforten svarte HTS meg i en mail[:)]

er sikkert den ja. snuppa er ganske lita, men føler liksom at hun hadde satt bedre om vi hadde tatt den vekk. Hadde liksom kommer litt mer ned i setet på en måte.

På våre seter satt det bruksanvisningsbrosjyre fast i ryggen på setene. Vi tok bort den lille "puta" og da så det litt mer komfortabelt ut, ja. [:)][:)]

Bruksanvisning må dere ha ja, så dere kan få det montert riktig om det skal flyttes noen gang. Det ligger bruksanvisning på besafe sine sider, men greit å ha en i papirformat.

jeg såg at bruksanvisningen låg bak på ryggen da setet ble ble bært ut... men det var ikke der etter at setet ble festet. Så får dra bort igjen en dag vi har tid da og be om bruksanvisnignen da, selv om at det begynner blir en stund siden nå. - burde vel ikke ha noe å si

Back
Topp