Dere med barn på 7,8,9,10....år

7 og 9 år og er med oss hele tiden. De blir sendt til loftstuen når vi rydder/vasker, men vil for det meste være der vi er. Må også dit når de har venner på besøk, og det går fint, men de vil helst sitte med oss i helgene selv om de har besøk, men da får de ikke lov (antar vennene ikke er der for å henge med oss gamlinger?) Håper de blir mer komfortable med å finne på noe uten oss om kveldene når de blir eldre og får være lengre oppe slik at ikke all alenetiden til oss voksne forsvinner
 
Min 10-åring er stort sett med oss når han er heime utan vennar på besøk. Han liker å spilla på telefonen, men sit gjene i stova med oss likevel.
 
Han sitter mye i TV-stua eller på rommet..
men når han har venner på besøk, da skal se breie seg utover sofaen hvor jeg sitter [emoji38][emoji85][emoji13]
Vi har filmkveld hver fredag og den er viktig for han. Hvis den avlyses må vi ta den igjen så fort vi kan.
 
Sju år. Elsker at vi er sammen med henne. Vi finner på mye hyggelig sammen, men når hun har besøk av venninner er de mest å finne på rommet hvor de leker sammen.
 
Barna her i huset er mye sammen med oss. Spiller brettspill, går tur, ser film osv.
Men liker også å trekke seg tilbake på rommet.
Når de har besøk av venner er de nesten bare på rommet, spiller og skravler.
Digg å få stua for seg selv en liten stund
 
Hu er 11 og jeg ser hu stort sett når hu leker med broren på 2,5 evt når jeg må skille de pga krangling [emoji14] om kvelden når broren er i seng så ser jeg hu ikke annet enn når jeg stikker hodet inn og spørr om alt er bra, Og hu kikker litt oppgitt på meg med ett blikk som sier "om jeg var interessert i å være med deg hadde jeg kommet ut i stua" haha
 
Vi spiller en del brettspill sammen, prater under middagen osv. Lar han bestemme det litt selv. Han ønsker en del privatliv
 
Back
Topp