dere med barn over 2 år!! soving

*PoB*

Elsker forumet
gutten min ble 2 år 30 nov. dvs rett over 2 år. han går 50% barnehage. nå har han plutselig sluttet å ville sove på dagen. legger han i senga også driver å pusler der i en times tid før han begynner å bli rastløs og vil opp igjen. i barnehagen er det ikke noe problem å legge han.
kanskje han ikke trenger noe lur lenger??

når sluttet dere med luren?? trodde de hadde lur til de vertfall var 2 1/2 jeg[8|]

Mi slutta da hun var knappe 2 år og 4 mnd, da rota hun både på kveldene og på natta så da kutta vi tvert... Etter det ordna alt seg med sovinga![:)]

Gutten min ble 2 år 25 september. Han sover bare i barnehagen. De blir mer slitne der. Sover hjemme de dagenen det skjer veldig mye hjemme. Veldig individuelt når barna slutter med å sove på dagen[:)]

Det varierer nok fra unge til unge det, når de slutter å sove på dagen. Noen trenger søvn på dagen selv om de har passert 3 år, andre slutter gjerne før de er to år. Minien vår sover 2 timer på dagen, men hender noen dager han tuller en stund før han sovner, eller det blir ikke noe soving i hele tatt, men normalen er at han trenger å sove på dagtid. Han er jo like gammel som eldste din. [:)]

Her sluttet hun faktisk først i bhg, men sov litt i helgene lenger. Men det sluttet da hun fikk storseng i helgen også[;)] Hun ble 3 i september

hmm.. ja da er det kanskje på tide å kutte ut luren da.. [8|]

nå har han drevet i senga i en og en halv time. ikke sutra eller neo men ville ikke sove. da tok jeg han opp[:)]

rett etter han ble 2 år =)

Back
Topp