dere med barn over 1 år...

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
bruker dere hel eller todelt pysj til ungen?
hvis dere bruker begge deler,hva liker dere best?
Og gjerne skriv hvor gammel ungen din er....

Embrik er 16mnd og brukar 2-delt pysj.

Markus er 16 mnd og bruker den hele til nøstebarn. Kjøpte etpar str for stort så han kan bruke den lenge[;)]
Må også legge til at den er uten føtter.

nå er min 3 år, men vi bruker enda begge deler [:D] Brukte mest hele fram til hun sluttet med bleie

Begge deler... 

ORIGINAL: Slafselarve

Begge deler... 

mini er 20mnd og vi bruker todelt. han så mye voksnere ut med en gang han fikk de på....
har vel en eller to i hel drakt,og da ser han ut som en liten baby...hehe

Begge deler og hun blir 2 til sommeren

han bruker hele, men har to stk todelte han snart kan begynne å bruke...

ORIGINAL: Slafselarve

Begge deler... 
Hun er drøye 2 1/2 år gammel.

hu er 22mnd,og bruker ikke pysj,hu klare å få den av samme åssen vi bruker..så da ligger hu i bleia[:)]

ka med et alternativ som heter " begge deler"

her brukes begge deler. de hele fra lindex/cubus og de søte to-delte fra name-it[:)]

Egentlig to-delt men har gått tilbake til hel fordi han om natten drar snoppen ut av bleia og dermed tisser på seg. Dette unngås som regle med hel pysj.

Thale er 21 mnd og bruker kun hel pysj! Den må ha glidelås, og må haes på bakfram.
Prøver vi på noe annet finner vi henne naken, uten bleie, i en våt seng om morgenen[;)]

min er 3 år.. vi bruker begge deler,men mest hele.. synes de virker mer behagelig å ha på,så vi bruker de til man ikke finner størrelsen hans mere [;)]

23 mnd og bruker hel pysj.....jeg syns det er best så lenge de passer, for da kler han ikke av seg i senga...

Jeg har to jenter på litt over 3 år og 16 måneder. Jeg foretrekker hel pysjamas med føtter til begge to. De sparker av seg dynene og ligger uten hele natten, derfor synes jeg det er greit at det er så tett og varmt som mulig. Nå til sommern vil det nok bli annerledes [:)]

Hel...Men bruker også to delt innimellom...

Hun er 1 og 1 mnd gammel..

Gutten bruker bare truse om natten...Men to delt etter dusjing og om morgenen i helgene

todelt, 2 år.

Back
Topp