Dere med barn og hest!!

Sweetbabyblue

Forumet er livet
Åssen får dere det til? Noen som har hest hjemme? åssen ser hverdagen ut?

opp

ORIGINAL: *bondekone*

spør solvit inne på født januar2007 ho vet[:)]

Takk[:)] Sender henne PM jeg[:D]

Noen flere?

Jeg har 2 hester hjemme. Rir og trener de på kveldstid etter snuppa har lagt seg. Ingen problem det. Jeg har hatt hest i flere år før hun ble født så dette var ingen problem. Syns det er herlig med en ridetur etter jobb og alt annet av dagens mas å kjas [:D] Har også en venninne som har 2 konkurransehester, hun har gått gravid nå å har ikke kunnet trene dem selv så da har jeg trent den ene av dem. Ingen problem det heller så lenge mannen er hjemme når snuppa sover [;)] Men hadde nok vært verre om jeg ikke hadde verdens beste mann [:D]

Er gravid å har hest, så vet ikke åssen det blir etter lille er født, men nå går det iallefall greit.
Hun står på beite nå, så det var i grunn god timing. Men frem til Juni red jeg henne og konkurrerte som
vanlig. Driver med konkurranseridning innen feltritt, så nå når hun kommer tilbake fra beite blir dette litt
for ekstremt i forhold til baby syntes jeg. Det blir mest dressur og tur på oss frem til jeg ikke klarer å ri
lenger og lille er født.

Nå (ellers) står hun på stall der det fores, slippes ut og taes inn og alt det der. Jeg må kun møkke når
hun står hjemme på stallen, eventuelt børste, longere og/eller ri. Tror ikke det vil bli noe problem etter
fødsel heller. Har et stort nettverk av venner, familie og liknende rundt meg, så om det skulle kræsje
med hest og barn en kveld eller en helg med stevne fordi sambo jobber har vi nok av besteforeldre,
oldeforeldre og tippoldeforeldre å ta av! [:)]

Takk for svar alle sammen[:D] Da blir det litt prating her hjemme i kveld[:)]

*TwinBaBe* Nydelige bilder[:D]

Jeg har ei varmblodshoppe på 4,traver. Så hun må trenes jevnlig. Trener henne minst annenhver dag,og da er det mannen min som har ansvar for guttungen. Jeg tilrettelegger treningstidene etter når mannen min kan være hjemme dA,siden han er selvstendig næringsdrivende. Funker bra her[:)]
Men nå er jeg gravid,så er litt forsiktig med trening,og skal sies at jeg har ei på 18 år som er med og trener hesten,hun trener hvis jeg ikke kan[:)]

Back
Topp