Dere med barn med mye luft i magen?

scorpio

Elsker forumet
Gutten her sliter med mye luft i magen,bæsjer lite og har vanskelig for å få han til å rape etter måltider....
Bare har noen spm til dere...

Hvor ofte bæsjer de i løpet av en dag?
Hvordan oppfører de seg etter måltidene?
Raper de etter hvert måltid/pupp?

Jonas "styrer" endel etter pupp,gråter og virker som han har veldig vondt i magen.
Skal til helsestasjonen til uka igjen for mamma mente han hadde stramt tungebånd-som vistnok kunne føre til feil sugeteknikk som igjen kan føre til luft i magen.Så vi får se om de "klipper" tungebåndet.

når barnet skriker, former tungen seg som et hjerte? isåfall er det tungebåndet...

ORIGINAL: scorpio

Gutten her sliter med mye luft i magen,bæsjer lite og har vanskelig for å få han til å rape etter måltider....
Bare har noen spm til dere...

Hvor ofte bæsjer de i løpet av en dag?
Hvordan oppfører de seg etter måltidene?
Raper de etter hvert måltid/pupp?

Jonas "styrer" endel etter pupp,gråter og virker som han har veldig vondt i magen.
Skal til helsestasjonen til uka igjen for mamma mente han hadde stramt tungebånd-som vistnok kunne føre til feil sugeteknikk som igjen kan føre til luft i magen.Så vi får se om de "klipper" tungebåndet.

ORIGINAL: scorpio

Hvor ofte bæsjer de i løpet av en dag?nå er det 1-3 ganger for døgnet (hun er snart 6 uker), men før var det hver eneste bleie
Hvordan oppfører de seg etter måltidene? hun plar bli veldig døsig. Men oppfører seg ikke på noe særlig spesielt måte liksom
Raper de etter hvert måltid/pupp? hun plar vanligvis få opp noe luft, men er ikke alltid jeg får henne til å rape

Iselinn sliter med mye luft i magen hun også. Hun fiser myyye om dagene. Skjønner ikke at så mye luft kan være inn i noe så lite. [8|]
Når hun gråter så trekker hun beina opp og har hun vondt så hyler hun gjerne med puppen i munnen også. Stakkars. [:(]

Min har bestandig hatt masse luft i magen og fiser stadig vekk! Til å begynne med hadde han bæsj i blei ved vær promp.. Men nå kan det være lengre i mellom bæsjen.

Nikolai raper heller ikke, eller det hender seg, men da må han være så avslappet at han nesten sovner mens jeg klapser han på stompen... Så det er ikke så ofte lufta kommer opp den veien..

Etter mat blir han ofte trøtt og sovner med en gang, men er det i "våken tiden" ligger han bare å ser på meg..
Men en time eller to etterpå ligger han ofte å knyter seg og viser tydelig at han har vondt i magen [:(]

Back
Topp